Off Topic: σχετικά με τις διαδικασίες προμήθειας λογισμικού και το ΕΛ/ΛΑΚ στο Ελληνικό Δημόσιο

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Oct 24 15:31:56 EEST 2006

Την 24/10/2006, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> Einai san na paraponiesai (xwris na eisai programmatisths) oti epeidh oi
> programmatistes genika soy fainontai asxetoi kai akriboi,, ara protimas
> na kaneis esy th douleia tous apo to na breis kapoion pou kserei ti kanei.
>
> De mporw kan na 8ymh8w poses fores exw akousei hli8iothtes tou eidous
> "Siga th douleia pou kaneis. Koumpakia patas, kai h giagia mou mporei na
> to kanei". Mhn kanoume KAI emeis to idio la8os.

όχι ρε χρήστο δεν είναι ηλιθιότητες αυτού του τύπου. Στις περιπτώσεις
που αναφέρω και εχω διαβάσει κατεβατά από δικαστικά έγγραφα ξανά και
ξανά και έχω δει και το αποτέλεσμα της δουλειάς τους. Ευτηχώς ο
δικηγορικός λόγος σε πάρα πολές περιπτώσεις (που δεν είναι too
technical) απέχει αρκετά από τον κώδικα. Ακόμα και αν δεν είσαι
δικηγόρος μπορείς να καταλάβεις τα λογικά λάθη και να εντοπίσεις τα
κενά. Διαβάζοντας και τις απαντήσεις των δικαστών σε αυτές τις
εκθέσεις των δικηγόρων καταλαβαίνεις ακόμα περισσότερα.