RFC: σχετικά με τις διαδικασίες προμήθειας λογισμικού και το ΕΛ/ΛΑΚ στο Ελληνικό Δημόσιο

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Oct 24 13:22:21 EEST 2006

Theodore Dounas wrote:

> Δεν είπα τίποτε το διαφορετικό .Απλά έχει διανείμει μόνο σε ένα άτομο
> το λογισμικό κάτω από την GPL. Αν δεν έχει μεταβιβάσει το copyright,
> του δικού του κώδικα, τότε μπορεί να το διανείμει και σε άλλους. Αν το
> έχει μεταβιβάσει , μόνο ο νέος ιδιοκτήτης copyright του αλλαγμεου
> κώδικα μπορεί να το διανείμει και σε άλλους.

Α... μάλιστα. Οπότε το θέμα είναι πλέον πως επιτρέπει η GPL τη μεταβίβαση
των πνευματικών δικαιωμάτων των μεταβολών κώδικα GPL. Δυστυχώς δεν μπορώ να
το κοιτάξω ούτε καν στα γρήγορα.

Αυτό που μου έρχεται στο νου πάντως είναι το εξής σενάριο
(περιληπτικά/απλοποιημένα):
- Ο προγραμματιστής παίρνει ένα GPL project σε μορφή source
- Καταγράφει το περιβάλλον που το κάνει build
- Κάνει τις αλλαγές του
- Καταγράφει τις αλλαγές (π.χ. με diff)
- Συγκεντρώνει ΜΟΝΟ τις αλλαγές μαζί με τα στοιχεία για το περιβάλλον στο
οποίο εφαρμόζονται οι αλλαγές
- Το τελευταίο το ονομάζει προϊόν και πέρνει λεφτά γι' αυτό.

Doc

--
  Theory asserts that, although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS