Re: RFC: σχετικά με τις διαδικασίες προμήθειας λογισμικού και το ΕΛ/ΛΑΚ στο Ελληνικό Δημόσιο

Theodore Dounas dounas at gmail.com
Tue Oct 24 13:06:18 EEST 2006

On 24/10/06, Constantine Dokolas <cdokolas at sunsoftgr.com> wrote:

> Ο "προγραμματιστής" που άλλαξε τον κώδικα δεν έχει δικαίωμα να δώσει τον
> νέο κώδικα παρά μόνο υπό GPL! Το copyright το "διατηρεί", αλλά το παράγωγο
> έργου που παρέλαβε υπό τη GPL μπορεί να διανεμηθεί/αδειοδοτηθεί μόνο υπό
> την GPL.
>
> Doc

Δεν είπα τίποτε το διαφορετικό .Απλά έχει διανείμει μόνο σε ένα άτομο
το λογισμικό κάτω από την GPL. Αν δεν έχει μεταβιβάσει το copyright,
του δικού του κώδικα, τότε μπορεί να το διανείμει και σε άλλους. Αν το
έχει μεταβιβάσει , μόνο ο νέος ιδιοκτήτης copyright του αλλαγμεου
κώδικα μπορεί να το διανείμει και σε άλλους.