Re: RFC: σχετικά με τις διαδικασίες προμήθειας λογισμικού και το ΕΛ/ΛΑΚ στο Ελληνικό Δημόσιο

Theodore Dounas dounas at gmail.com
Mon Oct 23 19:43:58 EEST 2006

> ακριβώς αναφέρει το ΕΛ/ΛΑΚ ξεκάθαρα -

Στο θέμα της επέκτασης: Ο προμηθευτής προφανώς έχιε τη δυνατότητα να
διαθέσει τροποποιημένο εκπαιδευτικό λογισμίκο (προστιθέμενης αξίας)
στο ελληνικό δημόσιο διαθέτοντας παράλληλα και τον πηγαίο κώδικα.
Είναι δυνατόν να το κάνει χωρίς να διαθέσει το συγκεκριμένο λογισμικό
και τον κώδικα στο Ιντερνετ σύμφωνα με την άδεια GPL.

Άλλο παράδειγμα όπου συμβαίνει το πιο πάνω: Παίρνω τον GCC, του αλλάζω
τα φώτα, και το χρησιμοποιώ μέσα στον οργανισμό μου. Όποιος από τον
οργανισμό μου παιρνει το πρόγραμμα μου, παιρνει και τον κώδικα. Κανείς
δεν με υποχρεωνει σύμφωνα με την GPL να το βγάλω το αποτέλεσμα της
δουλειάς μου στο ιντερνετ.