O Hellug kai to laptop twn $100

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu May 25 16:38:00 EEST 2006

On Thu, 25 May 2006, Panayotis Katsaloulis wrote:

> Pote einai ta deadlines;
Den yparxei deadline gia tipota akoma. Syntoma tha bgei kapoio plano gia
ton e3ellhnismo alla tipota xeiropiasto. Sta sxedia einai na exoyme kai thn
epomenh ekdosh (ayth poy tha einai pio konta sto teliko sxedio).

> Epishs 9a me endiefere na to dw kai apo konta.

Opws kai polloys alloys ;-) O Iakwbos anelabe na to baloyme panw se kati
gia na mhn einai mia sketh plaketa me xymena kalwdia aristera kai de3ia.

> Alh9eia kammia fwto mporoyme na doyme;
To edwsa to prwi sto RAM gia na to fwtografisei gia to epomeno teyxos toy
periodikoy. Tha to ebgaza ki egw alla xalase h fwtografikh mhxanh moy kai
den boresa. Yparxei ena PDF me mia tholh fwtografia sto

http://playschool.noc.uoa.gr/~sbolis/LE-363.pdf