dimosia diabouleysi tou paidagogikoy institoutou kai anaptyksi ekpaideytikoy logismikou

Γιάννης Κονδύλης ikondylis at sch.gr
Sat May 6 22:12:46 EEST 2006

Ta seimia tis prokyriksis pou me anysixisan einai ta parakato, stis
selides pou anafero:

σελιδα 23

5.  Δήλωση του Ν. 1599/86, ότι δεν συμπεριλαμβάνεται στην Τεχνική
Προσφορά λογισμικό το οποίο: (α) έχει ήδη χρηματοδοτηθεί στο παρελθόν ή
βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάπτυξη του με χρηματοδότηση από το ΥΠ.Ε.Π.Θ. ή
από άλλο δημόσιο φορέα, με σκοπό την απόκτηση ή και τη χρήση του στην
Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, (β) διατίθεται «ως είναι»
δωρεάν υπό καθεστώς «ελευθέρου λογισμικού».

σελιδα  48

Απαραίτητη προϋπόθεση, με ποινή αποκλεισμού, είναι να μην
συμπεριλαμβάνεται στην Προσφορά του υποψηφίου Αναδόχου λογισμικό το οποίο:

    * έχει ήδη χρηματοδοτηθεί στο παρελθόν ή να βρίσκεται σε εξέλιξη η
      ανάπτυξη του με χρηματοδότηση από το ΥΠ.Ε.Π.Θ.  ή από άλλο δημόσιο
      φορέα με σκοπό την απόκτηση ή και τη χρήση του στην Πρωτοβάθμια
      και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
    * ήδη διατίθεται «ως είναι» δωρεάν από τρίτους υπό καθεστώς
      «ελευθέρου λογισμικού».

Ένας υποψήφιος Ανάδοχος μπορεί να συμπεριλάβει στην Τεχνική και
Οικονομική Προσφορά του κάποιο λογισμικό μόνο όταν έχει πρωτότυπο ή
παράγωγο δικαίωμα εμπορικής εκμετάλλευσης του συγκεκριμένου προϊόντος
λογισμικού και κατέχει όλες τις αναγκαίες εξουσίες και δικαιώματα του
λογισμικού, όπως αυτά απαιτούνται από τη συγκεκριμένη διακήρυξη. Εάν τα
απαιτούμενα δικαιώματα και εξουσίες του προϊόντος δεν ανήκουν στον
υποψήφιο προμηθευτή, θα πρέπει στην Προσφορά του να περιλαμβάνονται
επιπλέον οι σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις που αναφέρονται στο σημείο 7 του
Άρθρου 3.4.3.

σελιδα 50

Οι παρακάτω προδιαγραφές θα πρέπει να καλύπτονται με ποινή αποκλεισμού
από κάθε λογισμικό μιας Τεχνικής Προσφοράς:

   1. 5. Ο υποψήφιος Ανάδοχος είναι κάτοχος όλων των σχετικών εξουσιών
      και δικαιωμάτων (βάσει της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας),
      ώστε να δικαιούται  την εμπορική διάθεση του τελικού προϊόντος που
      περιλαμβάνεται στην Προσφορά του.

σελιδα 65

Κατόπιν αυτού, ο υπ' εμού εκπροσωπούμενος φορέας δηλώνει ρητά ότι είτε
κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα του συνόλου του υλικού που περιέχεται
στα προσφερόμενα εκπαιδευτικά λογισμικά, είτε έχει την άδεια για
εμπορική εκμετάλλευση από τους κατόχους των πνευματικών δικαιωμάτων για
εκείνο το μέρους του υλικού για το οποίο δεν κατέχει τα πνευματικά
δικαιώματα.

Επιπλέον,  ο υπ' εμού εκπροσωπούμενος φορέας δηλώνει ότι αναλαμβάνει
αποκλειστικά και εις το ακέραιο την ποινική και αστική ευθύνη έναντι
κάθε τρίτου που εγείρει απαιτήσεις επί των πνευματικών δικαιωμάτων
μέρους ή ολόκληρου του υλικού που περιέχεται στα προσφερόμενα
εκπαιδευτικά λογισμικά και ότι το Π.Ι. δε θα φέρει καμία απολύτως ευθύνη.

H anisixia mou egkeitai sto gegonos na min ginoun basi gia aporripsi ton
tyxon prosforon ELLAK pou tha kateboun logo parerminias 'H agnoias ton
ennoion tis  adeias GPL.