DebConf7 στην Ελλάδα;

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Fri Apr 7 20:12:23 EEST 2006

On Fri, Apr 07, 2006 at 02:59:40AM +0300, Faidon Liambotis wrote:
> Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας για μέρος ή και ξενοδοχείο, ώστε να
> αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα για να ρωτήσω/κανονίσω.
> Το μέρος θα πρέπει να είναι σχετικά κοντά σε διεθνές αεροδρόμιο και κατά
> προτίμηση κοντά σε θάλασσα -- καλοκαίρι θα είναι, ας χαρούν λιγάκι οι
> άνθρωποι :)
>
> Περιμένω feedback και ιδέες σας :)

Προφανώς η Κρήτη και το Ηράκλειο είναι το καταλληλότερο μέρος,
-πτήσεις τσάρτερ κατευθείαν από την ευρώπη
-σχετικά φθηνή διαμονή
-ενεργή τοπική κοινότητα λινουξάδων
-πανεπιστήμιο με αρκετά μεγάλη υποδομή που ίσως να διαθέσει κάποιες
αίθουσες (αμφιθέατρα)

και πάνω από όλα έχω σπίτι εκεί και δε θα μου στοιχίσει τίποτα για να
συμμετέχω :pppppp

Φάνης