DebConf7 στην Ελλάδα;

Faidon Liambotis faidon at cube.gr
Fri Apr 7 02:59:40 EEST 2006

Χαίρετε :-)
[ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το cross-posting, νομίζω πως το παρόν
είναι απαραίτητο να φτάσει όσο το δυνατόν σε πιο πολλά άτομα]

Πολλοί από εσάς θα έχετε ξαναακούσει για το DebConf. Όσοι δεν το έχετε
ξαναακούσει, να πω απλά ότι πρόκειται για το συνέδριο του Debian που
διεξάγεται κάθε χρόνο.
Το συνέδριο πραγματοποιείται κάθε χρόνο σε διαφορετική χώρα (πρόπερσυ
στην Βραζιλία, πέρισυ στη Φινλανδία, φέτος στο Μεξικό κλπ.).
Το DebConf πραγματοποιείται συνήθως καλοκαίρι (φέτος θα γίνει τον Μαΐο,
λόγω εκλογών στο Μεξικό) και διαρκεί μια εβδομάδα. Του DebConf
προηγείται το DebCamp το οποίο διαρκεί επίσης μια εβδομάδα και είναι
συγκέντρωση ομάδων από developers για να γίνουν ομαδικά κάποιες δουλειές
(μεταξύ των οποίων και bug squashing και μεταφράσεις).
Περισσότερα στο http://www.debconf.org/

Εδώ και αρκετό καιρό υπάρχει μια σκέψη/ελπίδα και κυρίως προσπάθεια από
τον Κώστα Μαργαρίτη να φιλοξενήσουμε εμείς κάποιο DebConf, κάπου στην
Ελλάδα.
Στα πλαίσια αυτά είχε γίνει και η συνάντηση Skolelinux στο Ναύπλιο πριν
από ένα περίπου χρόνο. Σε αυτή είχαν έρθει διάφοροι ξένοι, μεταξύ αυτών
και ο κυρίος διοργανωτής του συνεδρίου.

Τα συνέδρια μεταφέρονται εναλλάξ από την μια μεριά του Ατλαντικού στην
άλλη, κυρίως για λόγους μεταφορικών εξόδων των μετεχόντων.
Φέτος -όπως έγραψα παραπάνω- γίνεται στο Μεξικό, οπότε του χρόνου θα
γίνει κάπου στην Ευρώπη.
Μέχρι στιγμής υπάρχουν προτάσεις για Εδιμβούργο, Σαράγεβο, κάποιες άλλες
όχι τόσο πιθανές τοποθεσίες και φυσικά, Ελλάδα :-)

Δυστυχώς, εδώ και λίγο καιρό ο Κώστας είναι φαντάρος και δεν μπορεί να
βοηθήσει στην προετοιμασία μιας τέτοιας πρότασης ούτε φυσικά να έρθει
στο Μεξικό.
Εγώ φέτος θα πάω στο Μεξικό -- θα είμαι εκεί από τις 6 έως τις 22 Μαΐου.
Εκτός από το DebConf, θα είμαι εκεί και για το DebCamp με σκοπό να
βοηθήσω στην οργάνωση του συνεδρίου και να παρακολουθήσω από μέσα τα
απαραίτητα για την πραγματοποίηση του εγχειρήματος. Είμαι ήδη μέλος της
debconf-team, της sponsorship comittee και διαχειριστής στο site του
συνεδρίου για τους ίδιους σκοπούς.
Μαζί μου στο Μεξικό θα είναι και ο Αχιλλέας Κώτσης, προσωπικός μου φίλος
και Debian maintainer και soon-to-be developer.

Έχω την όρεξη και την διάθεση να οργανώσω το συνέδριο στην Ελλάδα. Για
να γίνει κάτι τόσο μεγάλο όμως, δεν αρκεί να ασχοληθούν ένα, δύο ή τρία
άτομα. Το παρόν αποτελεί ένα κάλεσμα για βοήθεια, σε όσους ενδιαφέρονται
για το Debian ή και γενικότερα το ΕΛ/ΛΑΚ στην Ελλάδα.

Για αρχή, μπορείτε να βοηθήσετε ως εξής:
Ενημερώθηκα πρόσφατα (δυστυχώς, λίγο αργά) ότι θα ήταν καλό να κάνω μια
παρουσίαση στο Μεξικό ενός πλάνου για την πραγματοποίηση του συνεδρίου
εδώ. "Καλό" σημαίνει ότι οι άλλες υποψήφιες ομάδες θα κάνουν κάτι ανάλογο.
Σε αυτό το πλάνο θα ήθελα -και νομίζω είναι απαραίτητο- να
περιλαμβάνονται τα εξής: _που_ στην Ελλάδα, _πόσο_ θα κοστίσει, _πότε_
θα γίνει.
Θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας για μέρος ή και ξενοδοχείο, ώστε να
αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα για να ρωτήσω/κανονίσω.
Το μέρος θα πρέπει να είναι σχετικά κοντά σε διεθνές αεροδρόμιο και κατά
προτίμηση κοντά σε θάλασσα -- καλοκαίρι θα είναι, ας χαρούν λιγάκι οι
άνθρωποι :)

Περιμένω feedback και ιδέες σας :)
Είναι μια καλή ευκαιρία, είναι κρίμα να χαθεί. Υπόψιν πως αν χάσουμε το
DC7, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το DC9, καθώς όπως είπα παραπάνω το
DC8 θα γίνει στην άλλη μεριά του Ατλαντικού :/

Φαίδων