SANE conference

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Fri Apr 7 01:11:03 EEST 2006

On Friday 07 April 2006 00:35, J.Stellas wrote:

> Pragmati den kserw an sas ebriske symfwno (ws melos HELLUG), enanti
> "kerdoys" ~100Euro, h eggrafi "meloys gia mia mera" sto Syllogo!
>
> Akoma tha elega oti ws DS ektimisame oti h arxikh sas protash
> apeythinotan sta HDH melh HELLUG kai den etethei "genikws" kai gia
> thn "agran" melwn. Bebaiws den tha
> htan katholoy "kako" osoi to epithimoyn na ginoyn melh alla oxi mono
> kai mono gia
> ayto to logo ("kerdos" ~100Euro).

Deja Vu.

Τα ίδια λέγαμε κάποτε που ως ΔΣ είχαμε αποφασίσει να δίνουμε web χώρο
και e-mail στα μέλη μας. Και λέγαμε ότι να, τώρα όλοι θα γραφτούνε για
να αποκτήσουνε πολύ φτηνό e-mail και web χώρο. Μέχρι και το ότι τρώμε
τη δουλειά των ISPs είχαμε ακούσει.

Τελικά τίποτα από όλα αυτά δεν βγήκε αληθινό.

Έτσι και τώρα, εγώ θα έλεγα (ως μέλος) όχι μόνο ΟΚ, αλλά βγείτε και
διαφημίστε το παντού.

Ας γραφτούνε 300 μέλη που θέλουν να γλιτώσουν λεφτά.

300 x 21 = 6300 €
Ευκαιρία να αγοράσουμε να έχουμε και κανένα χλιδάτο μηχάνημα στο
εργαστήρι και στους servers μας (π.χ.)

Υπάρχουν αρκετοί ανά τη χώρα, που επειδή δεν έχουν χρόνο να ασχολούνται
εθελοντικά με κάποιο project ή δουλειά που θέλει ο σύλλογος, θεωρούν
ότι παρόλα αυτά με 21 € κάθε χρόνο ενισχύουν τις προσπάθειες που κάνουν
άλλα άτομα στο σύλλογο και τελικά είναι όντως έτσι.

Οπότε, θα έλεγα μη κολλάτε.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?