SANE conference

J.Stellas istel at tee.gr
Fri Apr 7 00:35:21 EEST 2006

----- Original Message -----
From: "Alexios Zavras" <zvr+hellug at zvr.gr>
To: "J.Stellas" <istel at tee.gr>
Cc: "Zavras Alexios" <zvr+hellug at zvr.gr>; <public at lists.hellug.gr>
Sent: Thursday, April 06, 2006 11:33 PM
Subject: Re: SANE conference

> J.Stellas wrote [edited]:
> > Elpizoyme oti h protash sas ayth tha energopoihsei arketa melh mas kai
> > eyxomaste kathe epityxia sto ergo sas.
> > Ek meroys toy DS,
> > Stellas J.
> > Grammateas Hellug
>
> [allagh ths apostolhs sthn "public" lista]
>
> Profanws an kaneis endiaferetai na parakoloythhsei thn conference
> kai *den* einai akoma melos toy Hellug, mporei na ypologisei monos toy
> oti dinontas 15 Eyrw efapaks eggrafh sto Hellug + 6 Eyrw ethsia syndromh
> tha exei ekptwsh 108 Eyrw apo to SANE (apo methayrio).
>
> Allos enas logos na eisai (h na gineis) melos...

Ayth ti stigmh tha symfwnisw masi sas gia thn "methodologia" poy "fainetai
ws twra" kathierwmwnh.
Sas enhmerwnw omws oti hdh exei tethei sto DS toy Syllogoy thema beltiwsis
(dhl tirisis toy katastastikoy) toy tropoy eggrafhs twn newn melwn kai eixe
anakoinwthei pros ta melh (kai ara kai se sas) me thn Enhmerwsh 5/4/04.

Pragmati den kserw an sas ebriske symfwno (ws melos HELLUG), enanti
"kerdoys" ~100Euro, h eggrafi "meloys gia mia mera" sto Syllogo!

Akoma tha elega oti ws DS ektimisame oti h arxikh sas protash apeythinotan
sta HDH melh HELLUG kai den etethei "genikws" kai gia thn "agran" melwn.
Bebaiws den tha
htan katholoy "kako" osoi to epithimoyn na ginoyn melh alla oxi mono kai
mono gia
ayto to logo ("kerdos" ~100Euro). Alla exontas kata noy oti ayto tha htan h
arxh, prosferontas sth synexeia boitheia sto Syllogo (symmetoxh se
O.Ergasias, texnikes ypostiri3eis, "tre3imata",  k.a.polla)

Stellas J
G.G.