BSD & GPL & EPL

m65 at vivodinet.gr m65 at vivodinet.gr
Wed Mar 15 13:23:04 EET 2006

Panayotis Katsaloulis wrote:

> Exei poly megalh shmasia me ti akribws 9eleis na ta syndiaseis.
> H genikh idea (xontra xontra) einai pws an 9eleis GPL, o,tidhpote
> ginetai "linked" se ayth prepei na einai kai ayto GPL. An apo thn allh
> einai BSD, shmainei pws opoios to xrhsimopoiei "na mh me kanei
> ypey9yno o,ti ki an ginei". Gia EPL den 3erw na soy pw.
>
> Ayto poy den katalaba apo to post soy einai an se apasxolei alles
> efarmoges na kanoyn link se sena 'h esy se alloys.

afto pou thelo na kano einai na sindetho me ton sql server meso php gia
mia crm efarmogi. opote to thema einai oti ton sql ton exei enas
pelatis. Oxi ego. I php exei ergalia na sindethis me ton sql server. An
xrisimopoiiso afta kai mono ta ergaleia, eimai kalimenos? Prepei na
anixo ton kodika?
> To mono poy 9elw na pw, eidika mia poy eisai se etaireia kai einai
> shmantiko na prostateyseis ta dikaiwmata ths, na mh dineis kai poly
> shmasia poso mia adeia th goystarei o Stallman 'h oxi (an kai 9a htan
> kalo na einai GPL symbath).
>
> --
> Δεν περιμένω τίποτε παρά μόνο όσα εγώ προκαλώ

se afto eheis dikio...kai vasika se afto to simio den me niazi toso o
stallman, oso na ginotan sosta, oste an kai efoson tha ithela na ton
aniga, na ton aniga, alla na min me kinigage kai kanenas giati
sindethika me ton sql server...