BSD & GPL & EPL

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Wed Mar 15 11:43:59 EET 2006

On 3/15/06, George Marselis <project2501a at gmail.com> wrote:
> > Ποια είναι η καλύτερη αδεια

Exei poly megalh shmasia me ti akribws 9eleis na ta syndiaseis.
H genikh idea (xontra xontra) einai pws an 9eleis GPL, o,tidhpote
ginetai "linked" se ayth prepei na einai kai ayto GPL. An apo thn allh
einai BSD, shmainei pws opoios to xrhsimopoiei "na mh me kanei
ypey9yno o,ti ki an ginei". Gia EPL den 3erw na soy pw.

Ayto poy den katalaba apo to post soy einai an se apasxolei alles
efarmoges na kanoyn link se sena 'h esy se alloys.

Epishs h ennoia toy "link" einai ligo "fuzzy". P.x. h mysql 9ewrei
link akoma kai na synde9eis mesw sockets se ayth kai na kaneis
queries.

Apo thn allh, yparxoyn kai ena swro alles licences, poy e3yphretoyn
ka9e fora tis sygkekrimenes anagkes toy ka9e proiontos...gia ri3e mia
matia edw:

http://www.gnu.org/licenses/licenses.html

To mono poy 9elw na pw, eidika mia poy eisai se etaireia kai einai
shmantiko na prostateyseis ta dikaiwmata ths, na mh dineis kai poly
shmasia poso mia adeia th goystarei o Stallman 'h oxi (an kai 9a htan
kalo na einai GPL symbath).

--
Δεν περιμένω τίποτε παρά μόνο όσα εγώ προκαλώ