Prokyrh3h gia anapty3h portal XWRIS open source

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Fri Aug 26 22:39:01 EEST 2005

On Fri, 26 Aug 2005 10:29:33 +0300, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr>
wrote:

> [...]
> porta sto mellon kai na broyme symmaxoys an einai apla elleipsh
> enhmerwshs
>
> Gia th fwtografikh prokyrh3h poy anefere o Kwstas o Topoglidhs: den
> isxyei giati o diagwnismos einai die8nhs. Ayto poy eipe kai se allh
> lista o Ale3hs o Zavras einai pio logiko: tha boroysan na grapsoyn
> "na tairiazei me thn yparxoysa ypodomh". To site toys einai se ASP,
> ara san dikaiologia tha tairiaze.
>
> Opws kai na exei, pio poly to apodidw se "e3ypnada" [*] toy
> IT-anthrwpoy toys poy eftia3e tis prodiagrafes para se organwmeno

Αυτό που ξέρω είναι ότι αυτός που έβγαλε τις προδιαγραφές είναι αν μη τι
άλλο επιπόλαιος. Δικαιολογία δεν υπάρχει. Ο διαγωνισμός είναι παράτυπος
αφού καταπατά τις αρχές της ντιρετκίβας για τους δημόσιους διαγωνισμούς
(2004/18/ΕΚ της 31 Μαρτίου 2004)αλλά και την Συμφωνία περί Δημοσίων
Συμβάσεων (ΣΔΣ) του ΠΟΕ (Government Procurement Agreement of WTO) που
μάλιστα λέει ότι ακολουθεί.

Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι δεν μπορούμε σε έναν διαγωνισμό να είμαστε
vendor specific έτσι για τον χαβαλέ μας. Αυτό θα πρέπει να συμβαίνει μόνο
στην περίπτωση που μπορούμε να το αιτιολογήσουμε επαρκώς και αφού είμαστε
σίγουροι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση. Αλλά ακόμα και σε αυτήν την
περίπτωση δεν έχουμε το διακαίωμα να αναφέρουμε συγκεκριμένη λύση που
προτείνουμε ή αποκλείουμε παρά μόνο να περιγράψουμε τις μοναδικές αυτές
προδιαγραφές.

Είναι βέβαια αντιληπτό ότι εξίσου παράτυπο είναι να ζητάμε σε διαγωνισμό η
λύση να στηρίζεται αποκλειστικά σε κάποιο συγκεκριμένο πχ. ΛΣ ακόμα και άν
αυτό είναι ελεύθερο. Αυτό βέβαια σηκώνει ΠΟΛΥ κουβέντα.

> [*]: balte kalytera agnoia-prokatalhpsh
>
> Telika kaneis ethelonths gia thn epistolh?

Δώσε μου λίγο χρόνο και θα φτιάξω εγώ κάτι. :-) Απλά έχω πήξει με την
δουλειά. :-( το τελευταίο διάστημα.

> Kalhmera

Καλησπέρα. :-)

--