Prokyrh3h gia anapty3h portal XWRIS open source

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Fri Aug 26 09:19:42 EEST 2005

On Fri, 26 Aug 2005 04:34:14 +0300, Jimmy Angelakos <vyruss at freemail.gr>
wrote:

> Τι να πω...αίσχος! Μάλλον ο κύριος προκηρύξας δε θέλει να χάσει τη μίζα.
> Τι άλλο μπορεί κανείς να σκεφτεί;
> Δυστυχώς δεν έχω καθόλου χρόνο αυτές τις μέρες οπότε όποιος μπορεί να
> συντάξει μια ένσταση...;
>
> Φιλικά
> Δημήτρης

Με μια πρώτη ματιά βλέπεις το ακόλουθο στην

"Περίληψη Διαγωνισμού (Εφημερίδα Ευρωπαικών Κοινοτήτων)"

III.3.1) Η εκτέλεση επιφυλάσσεται σε συγκεκριμένη επαγγελματική τάξη;
ΟΧΙ   Χ      ΝΑΙ   ٱ
Εάν ναι, αναφέρατε τις σχετικές νομοθετικές, κανονιστικές ή  διοικητικές
διατάξεις
Αυτό δεν ισχύει αφού με βάση τις προδιαγραφές η εκτέλεση επιφυλάσσεται σε
συγκεκριμένη επαγγελματική τάξη και αυτή είναι των προγραμματιστών ΕΛ/ΛΑΚ.
Όταν παραπάνω αναφέρει:

III.2.1) Πληροφορίες σχετικά με την προσωπική κατάσταση των
εργοληπτών/προμηθευτών/παρόχων υπηρεσιών και αναγκαίες διατυπώσεις για την
αξιολόγηση των ελαχίστων οικονομικών, χρηματοπιστωτικών και τεχνικών
ικανοτήτων τους
Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχει κάθε ενδιαφερόμενος, φυσικό ή
νομικό πρόσωπο ή ένωση/κοινοπραξία αυτών με αντικείμενο απασχόλησης κατά
την τελευταία τριετία και αποδεδειγμένες ικανότητες, εξειδικευμένες
γνώσεις και σημαντική εμπειρία στον σχεδιασμό, ανάπτυξη, εγκατάσταση και
λειτουργία εφαρμογών Ηλεκτρονικού Εμπορίου τύπου G2B, B2B, B2C και γενικά
ηλεκτρονικών διαδικτυακών υπηρεσιών, καθώς και την παραγωγή ή την εμπορία,
την εγκατάσταση και τη συντήρηση συστημάτων και δικτύων ηλεκτρονικών
υπολογιστών και σχετικού λογισμικού πληροφορικής που λειτουργούν νόμιμα
στην Ελλάδα ή σε άλλο κράτος μέλος της Ε.Ε. ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού
Χώρου (ΕΟΧ) ή σε τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει τη Συμφωνία Δημοσίων
Συμβάσεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου, η οποία κυρώθηκε με το  Νόμο
2513/1997.