εκδήλωση-γιορτή-πάρτυ

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Jul 7 17:41:09 EEST 2005

N.A.K. wrote:
> Μετά την ''ανέλπιστη'' τροπή των γεγονότων στο Στρασβούργο και το
> συντριπτικό «όχι» που είπε το Ευρωκοινοβούλιο στην οδηγία για τις πατέντες
> λογισμικού, νομίζω ότι θα έπρεπε να διοργανωθεί μια εκδήλωση-γιορτή-πάρτυ
> (διαλέξτε όποιον όρο προτιμάτε) ώστε να βρεθούμε όσοι μπορούμε και να
> ''τιμήσουμε'' τις προσπάθειες τόσων χρόνων που επιτέλους βρήκαν
> δικαίωση.
>
> Κάνω την αρχή και προτείνω ότι είναι να γίνει, να γίνει στην Αθήνα (ή κάπου
> εκεί κοντά) στις 21 του μήνα. Το μέρος νομίζω ότι πιο αρμόδιοι είναι να το
> διαλέξουν οι φίλοι εξ'Αθηνών.

Προσωπικά μπορώ, ωστόσο θα πρότεινα να γίνει Σαββάτο ώστε να μπορέσουν
να ταξιδέψουν στην Αθήνα όσους δεν τους επιτρέπει η δουλειά τους να
έρθουν Καθημερινή.

Αντιπρόταση για Σαββάτο 23 του μήνα.

Δημήτρης

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)