Syllogos

Vasilis Vlachos vsvlahos at otenet.gr
Sat Jul 2 11:58:50 EEST 2005

Παιδιά δε ξέρω τι να πω. Έκανα κάποιες προτάσεις για να βάλουμε τα
πράγματα κάτω και πέρα από κάποια θετικά σχόλια (ευχαριστώ θερμά όσους
τα κάναν) βλέπω πάλι αντεγκλήσεις για το Δ.Σ για τον ένα και για τον
άλλο. Αυτό είναι το πρόβλημα σε τελική ανάλυση?

Επιτρέψτε μου να τα ρίξω πιο χύμα.

   1.

      Αν συμφωνείτε υπάρχει κάποιος φοιτητής να φτιάξει το site με τα
      βιογραφικά για την εκπαίδευση και για την δουλεία και αν ναι πόσα
      θέλει για το κόπο του να μην αισθάνεται και θύμα. Φυσικά και θα
      προτιμούσα να αναλάβει το site η xyz εταιρεία άλλα μάλλον πρέπει
      να κινηθούμε εσωτερικά και φιλικά

   2.

      Προτίθεμαι να κάνω κάποιες ομιλίες για το Linux αν μου ζητηθεί,
      υπάρχει κάνα άλλο νούμερο σαν και μένα να φτιάξουμε μια ομάδα
      “ομιλητών” να πηγαίνουμε όπου γάμος και χαρά (αρκεί να το ξέρουμε
      λίγο νωρίτερα);

   3.

      Προτίθεμαι να γράψω κανα αρθράκι από το Magaz μέχρι την
      Σούπερ-Κατερίνα. Τα παραπάνω τα κάνω γιατί πιστεύω στο open source
      αλλά και γιατί κάνει καλό στη δουλεία μου. Ενδιαφέρει κανένας ή να
      ξεκινήσουμε κανά flame να περνάμε και καλά? Πόσοι άλλοι
      ενδιαφέρονται?

Μπορεί κανένας να συγκεντρώσει τα ονόματα των εθελοντών να ξεκινήσουμε ή
όχι? Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει ο Σύλλογος άλλα και το
open source είναι η εικόνα των ζηλωτών που έχει δόσει. Εγώ αντίθετα δε
πιστεύω ότι είμαστε ηθικά καλύτεροι από τον οποιοδήποτε που χρησιμοποιεί
MS. Αντίθετα πιστεύω ότι απλά το open source είναι καλύτερο για την
επιστήμη μου, την έρευνα και γιατί αποτελεί απείρως καλύτερη επένδυση
στην προσπάθεια μου να μάθω κάτι.

Θέλετε να δούμε και τα Ευρωπαϊκά προγράμματα να βγάλουν και κάποιοι
άνθρωποι κάνα φράγκο σε open source ή πρέπει όλοι για να ζήσουν να
γράφουν Visual Basic?

Δεν έχω άπειρο χρόνο όπως και οι περισσότεροι μη φοιτητές εδώ μέσα
(παρόλο που θα ήθελα πολύ να ήμουν ακόμα προπτυχιακός φοιτητής και τους
ζηλεύω) και αυτό το χρόνο που έχω θα ήθελα να το διαθέσω εποικοδομητικά.

Η τελευταία και ίσως πιο σημαντική πρόταση που θα ήθελα να κάνω είναι η
εξής, μπορεί τελικά το Δ.Σ να κοιτάξει κάθε πρόταση και να απαντήσει σε
στυλ ΝΑΙ/ ΟΧΙ / ΝΑΙ αλλά χρειάζεται τόσα, εμείς μπορούμε να βάλουμε
τόσα, θέλει κανένας να το κάνει? Η κάθε πρόταση μπορεί να μένει ανοιχτή
σε ξεχωριστώ thread για δύο εβδομάδες και στην συνέχεια ανάλογα με τη
συμμετοχή και τους πόρους που συγκεντρώθηκαν να αποφασίζει για την
έγκριση της κάθε πρότασης?

Και πάλι επιτρέψτε μου να αναγνωρίσω το κόπο και τις προσπάθειες των
παλιών και ενεργών μελών και του Δ. Σ άλλα μήπως ήρθε η ώρα να δώσουμε
συγκεκριμένες απαντήσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα και προτάσεις.

Ευχαριστώ και πάλι για την υπομονή σας

Βασίλης Βλάχος