Syllogos

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Mon Jun 27 11:42:27 EEST 2005

On Mon, 27 Jun 2005 11:05:21 +0300, Costas Barakitis <bcostas at hol.gr>
wrote:

> Alla ayta to mono sigouro einai pws 6eloun trelo treksimo. Ki epeidh to
> na amolaw egw 'h ka6e ekspynos idees den paragei ergo to dia tayta einai
> pws sto kerato ginontai ola ayta. Den einai pws 6a poume, an to poume,
> oti kanoume to syllogo kerdoskopiko ki amesws 6a arxisoun na trexoun ta
> evra sto tameio. Xreiazetai kapoio plano drashs ki ayto den vlepw pws
> sthnetai me 300 atoma.

To oti ola ayta 8eloun ena trello treksimo einai alh8eia. to an ginetai i
oxi apo 300 atoma pisteyw oti ginetai. ginetai arkei na eimaste
eilikrineis me toys eautous mas kai na leme (alla kai na dexomaste) ta
pragmata me anoixto myalo kai me kyrio gnwmwna thn logiki kai tin
pragmatikothta.
Ena vasiko shmeio poy 8a prepei na kseka8aristei einai to ekshs. Oti o
ka8e an8rvpos symmetexei se mia diadikasia eite ayth legetai syllogos eite
to otidhpote gia to PROSWPIKO toy symferon. Ayto kapoia stigmh prepei na
ginei katanohto kai apodekto. An den exeis kati na kerdiseis den
symmetexeis. Telos kai na mhn koroideuomaste. Anidiotelia den yparxei.
Epeidei kapoioi mporei na trelenontai me ta parapanw 8a h8ela na toys
dieykrinhsw oti me tin leksh kerdos symperilamvanontai xilia myria
pragmata. Kerdos as poume mporei na einai kai ikanopoihsh mias
epikoinwnias me atoma koinoy endiaferontos.
Parola ayta i ousia einai oti 8a prepei na dex8oume oti ta melh kai
genikotera o xwros toy linux 8a prepei na wfelei alla kai ofeleitai apo
ton syllogo. Gia na doulepsei ayto omws 8a prepei na vre8oun logoi kaloi
gia kapoious gia na ependysoyn ton xrono toys ston syllogo. Oso ayto den
symbainei tote den 8a katalhgoyme pou8ena pera apo ena akoma flame war.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org