Syllogos

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Wed Jun 22 21:21:57 EEST 2005

> E, mazi loipon m' esena, tha to mathei kai "h omada pyraylos" (apo ta
> pokemon) kai tha bgei kai tha pei "Eidate poy sas elega pws o syllogos
> einai #^$&$^*&@?"

Syzhtate dyo meres gia ena antikeimeno les kai eipes kaneis pws yparxei
provlhma diafaneias me to syllogo. An krinw apo to poso poly
ksexylwnoume ka6e 6ema edw mesa, an dhmosiopoiountan kai ta emails tou
DS tote h lista 6a parhgage kapou 800 emails thn hmera na milame gia to
ti xrwma glastres 6a valoume sto mpalkoni. Les ki ama den
dhmosiopoiountai kindynevoume na proslhf6ei avrio o proedros apo th
Microsoft kai na ths apokalypsei ta mystika ths kvantikhs mpananas.

An kai den eimai energo melos tou syllogou parolo pou eimai arround
arketa xronia den katalavainw giati ka6e treis kai ligo prokyptei 6ema
me tis drasthriothtes tou syllogou. 6ymamai paliotera ton Kamprianh na
kanei hrwikh eksodo epeidh pali eixe prokypsei provlhma synnenohshs.
Exoume katalhksei na kanoume shmeiologikh analysh tou katastatikou les
kai 6a mas kathgorhsei h Mosant avrio pws fytevame vomves sth dytikh
ox6h ki emeis 6a tous poume den to kaname giati den provlepete apo to
katastatiko mas.

Kapoioi asxolountai kai kapoioi allou variountai na asxolh6oun. Egw ayto
pou antilamvanomai einai pws gia na parei kapoios apo aytous pou
asxolountai mia prwtovouleia 6a prepei prwta na kalypsei ton kwlo tou
apo oles tis plevres. Opote analwneste se atermones syzhthseis kai
fysiko einai kapoia stigmh na akoustoun kai deka malakies pou 6a sas
kanoun ta nevra telatinh. Ama kapoios 6elei na analavei mia prwtovouleia
den yparxei logos na elegxei an to katastatiko to provlepei, mhnysh 6a
tou kanoume se telikh analysh?

Otan re Mpolh les pws den anafereis giati fevgeis giati 6a proksenhseis
zhmia sto syllogo to yponnooumeno einai poly pio isxyro apo to idio to
aitio. Esy ti les na katalavame dhladh, pws sou phdaei thn kalh sou o
proedros? Profanws exeis provlhma synnenohshs 'h den symfwneis me kapoia
pragmata. OK, emeis twra ti prepei na kanoume gi ayto? Na arxisoume
syzhthsh panw stis arxes tou syllogou giati kapoios 6elhse na dwsei mazi
me mia distro ki ena paketo xartomantila gia th zesth kai den ton
kalypte to katastatiko? Th zhmia na proksenhsei sto syllogo dhladh
otidhpote peis? Kai emporos narkwtikwn na einai o proedros esy pisteveis
pws ayto 6a vlapsei to Linux? Magkes, den dioikeite ton OPEK, exete
megalopoihsei poly tis katastaseis. As kanei o ka6enas o,ti pistevei
kalytero kai sto telos pali 6a synanth6oun oi dromoi mas.