Syllogos

Panayotis Katsaloulis terataki at gmail.com
Wed Jun 22 11:19:25 EEST 2005

On 6/22/05, Alexios Zavras <zvr+hellug at zvr.gr> wrote:
> Syggnwmh gia thn parembash, alla ws melos toy syllogoy (poy den exw kan
> kleisei xrono), den antexw na meinw siwphlos me ola ayta poy diabazw.

Kai kala kaneis, opws exw 3anapei nea atoma me ore3h gia doyleia exei
anagkh o syllogos.

> Sygkekrimena, twra, gia merika poy diabasa (anakata):
>
> - Merika pragmata anagkastika menoyn kryfa -- idiws sto epipedo toy D.S.

Nai, alla e3artatai apo to syllogo. Apo th stigmh poy anaferomaste se
enan dhmosio mh kerdoskopiko syllogo genika den yparxei kati kryfo. O
tamias elegxetai ana pasa stigmh kai oxi mono ayto alla kai mia fora
to xrono einai ypoxrewmenos leptomerws na mas pei ti exei kanei. Oi
syneleyseis toy DS einai anoixtes (kai me bash toy katastatikoy an den
kanw la9os). "NDAs" den exoyme kai etaireies den eimaste. Kai an exei
klepsei o tamias eimaste arketa en9ermoi poy mallon telika sto
Foystano 9a ta kata9esei :P

> - to an tha yparxei kleisth lista melwn h oxi, einai kati poy epafietai
>   sto syllogo.  Mporei na to exei ws epipleon yphresia ("... kai
>   an grafteite melh, tha mporeite na epikoinwneite me thn foberh
>   texnikh lista tech-list at hellug poy soy lynei oles tis apories").

Den milame profanws gia tetoies listes alla gia lista "bhma" gia ta
9emata toy syllogoy.

> - apo thn allh, ta melh sxedon panta dikaioyntai ena bhma gia thn ekfrash
>   apopsewn (synththws sxetika me to syllogo).  Omologw oti nomiza oti
>   ayth h lista poy grafw twra (hellug@) htan h lista twn melwn
>   gia syzhthseis sxetika me to syllogo.

Kai egw AYTHN thn entypwsh eixa - kai eimai poly perisotero apo enw
xrono edw (xwria tis 9hteies moy ws DS)

> Giati h genikh entypwsh poy apekomisa ap'osa diabasa, einai oti
> kaneis den einai sigoyros ti prosferei o syllogos sta melh toy
> (kai ti sta mh-melh toy), poia einai ta problhmata/themata
> poy antimetwpizei/prowthei to D.S. (h basikh doyleia toy, dhl.),
> kai ti einai ayto, telos pantwn, poy prepei na ginei
> (ektos apo to geniko "na pane ola kalytera gia to Syllogo" :-).

Pisteyw pws edw to'xeis piasei la9os. To 9ema einai an exoyme
katalabei ti prosferei alla ti *parapanisio* *9a* 9elame na prosferei
o syllogos. Epeidh opws katalabaineis h pleiopshfia edw twn melwn
exoyme mpei "gia thn plaka mas" kai kanoyme kai thn plaka mas,
prospa9oyme na "trabh3oyme" tis katastaseis oso pio poly ginetai gia
na "boh9hsoyme" to Linux oso ginetai pio poly. Oi tribes einai epeidh
anti na ka9omaste kai na leme "ok - ola pane roloi", briskoyme
eykairies na ta anakateyoyme gia na pame parakatw.

Mh sygkrineis thn pleiopshfia twn allwn syllogwn. O "Syllogos twn
apantaxoy A9hnaiwn" me edra to Pekino mporei na einai hdh 100 xronia
en zwh kai na exei hdh ena montelo leitoyrgias. Emeis oxi mono eimaste
"freskoi" alla eimaste kai se enan entelws zwntano kai reysto xwro.
Opote mono me nees apopseis kai antipara9eseis 9a bgoyme mprosta.

(de 9a anafer9w bebaia kai sto poso mas aresoyn ta flames, na kratame
ta aimata zesta...)

panayotis at panayotis.com