Paraithsh apo to D.S.

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Jun 21 13:15:36 EEST 2005

On Monday 20 June 2005 14:10, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> Όχι γιατι δεν υπάρχει διάθεση για να
> βοηθηθεί ο σύλλογος αλλά γιατί τελικά η παρουσία μου στο ΔΣ δεν θα
> λύσει   κάποιο πρόβλημα.

Κι εσύ που το ξέρεις αυτό εκ των προτέρων ?

> Ας ανοίξει επιτέλους ένας σοβαρός διάλογος.

Μόνος του δεν ανοίγει ο διάλογος. Πρέπει κάποιος να βγεί να πεί κάτι για
να συνεχίσουμε τη συζήτηση. Αν έχεις να πείς κάτι, πές το (ναι, ξέχασα,
χρειάζεσαι ιδιωτική λίστα για να το κάνεις αυτό).

Δεν ξέρω τι τρομερές και φοβερές "συνομωσίες" έχουν παιχτεί που δεν
μπορούμε να τις ακούσουμε δημόσια και μάλλον δε με νοιάζει (αφού δεν
είμαι στο ΔΣ), αλλά αυτό που περιμένω εγώ ως μέλος να γίνει είναι να
τελειώσει το θέμα με τα νομικά/δικηγορικά/εφοριακά/οικονομικά.

Η εντύπωση που έχω είναι πως κάποιο από τα παλιότερα ΔΣ αποφάσισε ότι η
"θολούρα" που επικρατεί με τις νομικές υποχρεώσεις του συλλόγου
αποτελεί τροχοπέδη στο να συνεχίσει ο σύλλογος αμέριμνα να κάνει τις
ενέργειες που θέλει. Και έτσι αποφασίστηκε να ξεκαθαρίσουν μια και καλή
αυτά τα θέματα ώστε να μπορούμε να βγάλουμε από πάνω μας αυτήν την
έννοια, να γραφτεί σε μερικές αράδες χαρτί το τί μπορεί/δεν
μπορεί/υποχρεούται νομικά/εφοριακά να κάνει ο σύλλογος, ώστε να
μπορέσουμε να προχωρήσουμε.
Έτσι το έχω καταλάβει εγώ και νομίζω αυτό είναι το "καυτό" και πρωτεύον
θέμα του συλλόγου εδώ και μερικούς μήνες.

Επομένως το έργο μπορεί να μην είναι εύκολο, αλλά τουλάχιστον είναι
συγκεκριμένο, απλά πράγματα, κατανοητά χωρίς μυστικές συνομωσίες ή
τίποτα άλλο.

Εγώ τουλάχιστον, το βλέπω τόσο απλά. Αν είχα το χρόνο, την εμπειρία και
τις νομικές/εφοριακές διασυνδέσεις για να βοηθήσω πάνω στο συγκεκριμένο
θέμα, θα το έκανα. Δεν τα έχω, οπότε αποφασίζω να βοηθήσω αλλιώς, σε
κάποιον άλλο τομέα που χρειάζεται βοήθεια ο σύλλογος.

Αν δεν μπορέσουμε να απαλλαγούμε ποτέ από αυτό το φορτίο και περάσουνε 5
χρόνια και σύλλογος συνεχίζει να "σέρνεται", ίσως θα έπρεπε να το δούμε
αλλιώς, ίσως και όχι.

Τώρα, αν το ΔΣ έχει ανοίξει 100 "μέτωπα" και 100 δουλειές ταυτόχρονα και
δεν προλαβαίνει να κάνει τίποτα και αρχίζουμε να έχουμε παραίτηση πίσω
από την παραίτηση, είναι ένα άλλο θέμα για το οποίο μόνο εικασίες
μπορούμε να κάνουμε.

Όσο τηρείται σιγή ιχθύος, πιστεύουμε πως όλα πάνε καλά, πως υπάρχει έργο
εν εξελίξει που περιμένουμε (κάαααποια στιγμή) να δούμε και πώς θα
βρεθεί κάποιος να μπεί στη θέση του έφορου και να επιστρέψουν όλοι πίσω
στις "δουλειές" τους.

Από εκεί και πέρα, η γκρίνια για το ότι ο σύλλογος δεν κάνει τίποτα και
δεν έχει συμμετοχή είναι κλασσική, έχω βαρεθεί να την ακούω. Αν κάποιος
καιγόταν να ασχοληθεί με κάτι, τότε δεν θα περίμενε το ΔΣ να τον πιάσει
από το χεράκι. Θα ερχόταν στο προσκήνιο μόνος του και θα δήλωνε τις
προθέσεις του, θα δημιουργούσε μια ομάδα εργασίας, οτιδήποτε.
Αν κανένας δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί με τίποτα, ε, τί να κάνουμε
τώρα ?

Εγώ πιστεύω πάντως πως τουλάχιστον μηνιαίες συναντήσεις για καφέ θα
βοηθούσαν στο να υπάρξει λίγη περισσότερη δράση και οι Αθηναίοι είναι
αρκετοί από μόνοι τους, δε χρειάζεται να κατεβαίνουν όλοι από την
επαρχία για να ξαναζεσταθεί η φωτιά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?