Paraithsh apo to D.S.

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Jun 21 12:47:10 EEST 2005

On Monday 20 June 2005 16:36, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> Εχεις κάποιο δίκιο σε αυτά που λές απλά και εγώ δεν μπορώ να εκθέσω
> σε   δημόσια λίστα κάποιες απόψεις. Προτείνω στον λίσταρχο (αν
> συμωνείτε και εσείς) να φτιαχτεί μια προσωρινή restricted λίστα ή να
> δοθεί access σε μια υπάρχουσα, να μπούμε όλοι μέσα και να το
> συζητήσουμε.

Να σου φτιάξω όχι μία, αλλά 15 εκατομμύρια λίστες, εγώ δεν έχω κανένα
πρόβλημα. Βέβαια, χρειάζομαι κάποιος να μου δώσει τις διευθύνσεις των
valid subscribers που θα πρέπει να έχει μια τέτοια λίστα και κάποιος να
αναλάβει το ρόλο του χωροφύλακα: "όχι, εσύ δεν πλήρωσες φέτος, σε
βγάζουμε από τη λίστα". Αυτά είναι ελεεινά imho.

Κατά δεύτερον, υπάρχει ήδη η (εντελώς private/moderated)
members-announce mailing list,  απλώς ίσως να χρειάζεται ξεσκαρτάρισμα
στους subscribers.

Πάντως εγώ δε νομίζω ότι το πρόβλημα του συλλόγου αυτή τη στιγμή είναι
πως χρειάζεται να "κρυφτεί" (δεν ξέρω κι εγώ από τι) για να μιλήσουν
όλοι ελεύθερα σε censored/moderated και καρα-φιλτραρισμένες λίστες.
Χαλαρώστε λίγο.

Αν έχουμε φτάσει στο σημείο να μην πρέπει δημόσια να ακούγονται κάποια
πράγματα, τότε κάπου έχουμε κάνει όλοι κάποιο λάθος.

Ή αν νομίζετε ότι με το να φτιάξουμε κρυφές λίστες, αυτά που θα λέμε
εκεί δεν θα διαρρέουν προς αυτούς που "δεν κάνει" και πάλι μάλλον
είστε/είμαστε γελασμένοι.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?