περί συμμετοχής στο σύλλογο (was: Re: Paraithsh apo to D.S.)

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Tue Jun 21 01:58:36 EEST 2005

On Monday 20 June 2005 23:01, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> [...]
[..]
> Απλά πιστευω ότι ανεξάρτητα με το τι μεμονωμένα κάνει ο καθένας μας δεν
> υπάρχει ουσιαστική στήριξη ενός συλλογικου οργάνου που να ασχολείτε με το
> linux ή ευρύτερα με το ΕΛΛΑΚ. Εμείς πιστεύω εκεί θα πρέπει να

Σύμφωνοι αλλά αναφέρθηκα σε όσους προσφέρουν στα πλαίσια του συλλόγου, όχι σε
όσους ασχολούνται μεμονωμένα.

> επικεντρωθούμε. Στο τι υπάρχει ανάγκη να υπάρχει συλλογικό και τι μορφή
> και στόχους θα έχει. Γιατί δυστυχώς οι υπάρχοντες στόχοι του συλλόγου
> απ'ότι φαίνεται (από την συμμετοχή) δεν αφορούν και πολλούς (αν και θα

Αυτά που ανέφερα προηγουμένως (migration, l10n, διάδοση μέσω του πλανήτη,
epatents), δεν μετράνε δηλαδή για στόχοι ή μήπως δε γίνονται στα πλαίσια του
συλλόγου;

Περισσότερη συμμετοχή πάντα χρειάζεται και υπάρχουν κι άλλα πράγματα που θα
μπορούσε να κάνει ο σύλλογος, καμμία αντίρρηση. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα,
όχι να λέμε «οι υπάρχοντες στόχοι δεν αφορούν πολλούς» και να μένουμε στα
λόγια!

> έπρεπε). Κατά συνέποια πιστεύω ότι πρέπει να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός
> διάλογος ώς προς τις ανάγκες που έχει η κοινότητα και το κυριότερο με
> ποιούς τροπους θα μπορέσει αυτή η κοινότητα να είναι αποδοτική μέσα από τα

Αν θέλεις σε παρακαλώ γίνε πιο συγκεκριμένος και ξεκίνα με το τι είσαι
διατεθειμένος να κάνεις εσύ!

> Για το δια ζώσης και εγώ μακρυά είμαι αλλά αν χρειαστεί το κάνω το
> ταξιδάκι για Αθήνα αλλά και για Θεσσ/νίκη αν τύχει. :-)

Πίστεψέ με εγώ είμαι πιο μακρυά :)

-S