Paraithsh apo to D.S.

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Tue Jun 21 01:01:12 EEST 2005

On Mon, 20 Jun 2005 23:39:52 +0300, Serafeim Zanikolas <serzan at hellug.gr>
wrote:

> On Monday 20 June 2005 14:36, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> [..]
>
> Τι πεντάδα πολλούς βάζεις! Ρε θα τρελλαθούμε τελείως;  Όλοι αυτοί που
> συνεισφέρουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στα πλαίσια του συλλόγου (πχ.
> migrate2linux, l10n/i18ngr, epatents, admins, πλανήτης ελλάκ) δεν
> ενδιαφέρονται για το σύλλογο; Εκτός αν το βλέπεις με τη στενή λογική ότι
> ενδιαφέρονται μόνο όσοι βάζουν για ΔΣ.
>
> Ευχαρίστως να τα λέγαμε και δια ζώσης αλλά τυχαίνει να είμαι λίγο μακρυά
> :)

Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι ενδιαφέρονται για το linux και το
ελεύθερο λογισμικό μόνο όσοι ασχολούνται με το ΔΣ του hellug. Για όνομα!!!
Απλά πιστευω ότι ανεξάρτητα με το τι μεμονωμένα κάνει ο καθένας μας δεν
υπάρχει ουσιαστική στήριξη ενός συλλογικου οργάνου που να ασχολείτε με το
linux ή ευρύτερα με το ΕΛΛΑΚ. Εμείς πιστεύω εκεί θα πρέπει να
επικεντρωθούμε. Στο τι υπάρχει ανάγκη να υπάρχει συλλογικό και τι μορφή
και στόχους θα έχει. Γιατί δυστυχώς οι υπάρχοντες στόχοι του συλλόγου
απ'ότι φαίνεται (από την συμμετοχή) δεν αφορούν και πολλούς (αν και θα
έπρεπε). Κατά συνέποια πιστεύω ότι πρέπει να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός
διάλογος ώς προς τις ανάγκες που έχει η κοινότητα και το κυριότερο με
ποιούς τροπους θα μπορέσει αυτή η κοινότητα να είναι αποδοτική μέσα από τα
συλλογικά της όργανα.

Για το δια ζώσης και εγώ μακρυά είμαι αλλά αν χρειαστεί το κάνω το
ταξιδάκι για Αθήνα αλλά και για Θεσσ/νίκη αν τύχει. :-)

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org