Paraithsh apo to D.S.

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Mon Jun 20 23:39:52 EEST 2005

On Monday 20 June 2005 14:36, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
[..]
> Εχεις κάποιο δίκιο σε αυτά που λές απλά και εγώ δεν μπορώ να εκθέσω σε
> δημόσια λίστα κάποιες απόψεις. Προτείνω στον λίσταρχο (αν συμωνείτε και
> εσείς) να φτιαχτεί μια προσωρινή restricted λίστα ή να δοθεί access σε μια
> υπάρχουσα, να μπούμε όλοι μέσα και να το συζητήσουμε. Επίσης αν νομίζετε
> ότι αυτό είναι χρήσιμο να συναντηθούμε ένα από αυτά τα ΣΚ στην Αθήνα ή
> όπου νομίζετε να τα πούμε και δια ζώσης. Δυστυχώς πάντως αυτό που θα
> αποδειχθεί είναι ότι δικαιολογημένα και αδικαιολόγητα αυτοί που τους
> ενδιαφέρει ο σύλλογος είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού, ίσως
> [...]

Τι πεντάδα πολλούς βάζεις! Ρε θα τρελλαθούμε τελείως;  Όλοι αυτοί που
συνεισφέρουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στα πλαίσια του συλλόγου (πχ.
migrate2linux, l10n/i18ngr, epatents, admins, πλανήτης ελλάκ) δεν
ενδιαφέρονται για το σύλλογο; Εκτός αν το βλέπεις με τη στενή λογική ότι
ενδιαφέρονται μόνο όσοι βάζουν για ΔΣ.

Ευχαρίστως να τα λέγαμε και δια ζώσης αλλά τυχαίνει να είμαι λίγο μακρυά :)

Φιλικά,
Σεραφείμ