sxetika me to www.gsis.gr

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Thu May 19 02:18:09 EEST 2005

On Wednesday 18 May 2005 22:05, Serafeim Zanikolas wrote:
> Κανείς δεν απαιτεί οι σχεδιαστές σελίδων να ασχολούνται με browsers
> που χρησιμοποιούν τρεις κι ο κούκος.

Αυτό που πρέπει να απαιτούμε είναι οι σελίδες να είναι W3C-compliant και
ΦΥΣΙΚΑ validated. Να κόψουν τον κώλο τους, το standard είναι standard.

Αν είναι όντως valid, από εκεί και πέρα, θα τα χώσουμε με τη σειρά μας
και στους konqueror developers σε περίπτωση που δεν παίζει σωστά. Τί θα
πεί "τρείς κι ο κούκος", άμα κάνεις develop ένα πράγμα και δεν παίζει
σωστά και μου έχεις κοτζάμ bugzilla, θα φάς bug reports που θα πάνε
σύννεφο.

Το ότι ο konqueror δεν είναι μερικές φορές επιεικής με κάποιες σελίδες
που φαίνονται πιο άνετα σε firefox δε σημαίνει ότι είναι κακής
ποιότητας επειδή τον χρησιμοποιούνε 3 κι ο κούκος. Browser είναι κι
αυτός.

Και στο κάτω κάτω της γραφής, ΑΠΑΙΤΩ οι σελίδες που φτιάχνονται με τα
λεφτά των φορολογούμενων (δηλαδή και τα δικά μου) όχι μόνο να παίζουν
σε konqueror, αλλά να φαίνονται και σε links, lynx και στο κινητό μου
και στην κωλο-συσκευή/gadget που κουβαλάω πάνω μου.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)