sxetika me to www.gsis.gr

Serafeim Zanikolas serzan at hellug.gr
Wed May 18 22:05:54 EEST 2005

Γεια σου Γιάννη,

On Wednesday 18 May 2005 09:25, Yannis Exidaridis wrote:

> Στο konqueror δεν παίζουν πολλά πράγματα και πολλά sites.
>  Γενικά o konqueror έχει σταματήσει να αναπτύσσεται (τουλάχιστον όπως ο
> firefox) οπότε γιατί να ασχοληθεί ο κάθε web developer να κάνει το site
> του compatible με τον konqueror ?

Κανείς δεν απαιτεί οι σχεδιαστές σελίδων να ασχολούνται με browsers που
χρησιμοποιούν τρεις κι ο κούκος. Αλλά είναι λογική απαίτηση νομίζω να
δουλεύουν στοιχειώδη πράγματα, όπως οι σύνδεσμοι εν προκειμένω, σε
οποιονδήποτε HTML-compliant browser.

Η πλάκα είναι ότι δοκίμασα τη σελίδα με firefox 1.0.2 (σε linux) και όχι μόνο
δεν παίζουν οι σύνδεσμοι αλλά δεν σχεδιάζει καθόλου το κυρίως frame
(περιέργως, και σε αντίθεση με τον konqueror, ο κώδικας του frame είναι ένα
άδειο html tag)

https://www1.e-oikonomia.gr/taxisnet2/index2.html

-S