Διαβούλευση για λογισμικό των ΤΕΕ

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Apr 5 09:14:21 EEST 2005

Panagiotis Kranidiotis wrote:

> Επειδή κάτι δεν μου πήγαινε καλά σε αυτή την ιστορία τελικά πήρα
> τηλέφωνο σήμερα στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων Κ.Π.Σ. του
> Υπ.Ε.Π.Θ. και τελικά μου είπαν ότι η ημερομηνία στην ιστοσελίδα είναι
> λάθος. Η προκύρηξη έληξε στις 31/3/2005 όπως υποψιαζόμουν και έχει πάρει
> ήδη την πορεία της προς τις Βρυξέλλες για έγκριση.
> Κρίμα. Θα μπορούσαμε να είχαμε καταθέσει και εμείς μια πρόταση. Δεν
> πειράζει την επόμενη φορά.
> Προσωπικά και για δικούς μου λόγους θα ρίχνω μια ματιά στο συγκεκριμένο
> site για ότι νεότερο. Ελπίζω να υπάρξει κάτι.
> [...]

Tελικά αυτοί στο Υπουργείο είναι απίστευτοι. Με ξαναπαίρνουν τηλέφωνο
και μου λένε ότι αυτά που μου είπαν πρίν αφορούσαν άλλο διαγωνισμό. Η
έρευνα αγοράς ισχύει κανονικά. Άρα όλα οκ. Προς τιμή τους πάντως που πήραν.

Θα έλεγα πάντως να αναλάμβανε μια ομάδα να συντονίζει το θέμα, να μην
μένει έται. Τί λέτε;