Διαβούλευση για λογισμικό των ΤΕΕ

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Apr 5 09:00:56 EEST 2005

Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:
> ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
> ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΜΕ
> ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ, ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
>
> Λήξη προθεσμίας υποβολής προτάσεων 31/03/06
>

> http://www.eye-ypepth.gr/prokirikseis/ekp_yliko_tee/PROKIRIKSEIS.htm
>
> http://www.eye-ypepth.gr/prokirikseis/ekp_yliko_tee/files/556_ΕρευναΑγορας.pdf
>

> Νομίζω ότι θα ήταν καλή ευκαιρία σαν σύλλογος να καταθέταμε μια πρόταση
> επ'αυτού. Δεν ξέρω κατά πόσο θα ληφθεί υπ'όψη αλλά και μόνο η δήλωση
> [...]

Επειδή κάτι δεν μου πήγαινε καλά σε αυτή την ιστορία τελικά πήρα
τηλέφωνο σήμερα στην Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων Κ.Π.Σ. του
Υπ.Ε.Π.Θ. και τελικά μου είπαν ότι η ημερομηνία στην ιστοσελίδα είναι
λάθος. Η προκύρηξη έληξε στις 31/3/2005 όπως υποψιαζόμουν και έχει πάρει
ήδη την πορεία της προς τις Βρυξέλλες για έγκριση.
Κρίμα. Θα μπορούσαμε να είχαμε καταθέσει και εμείς μια πρόταση. Δεν
πειράζει την επόμενη φορά.
Προσωπικά και για δικούς μου λόγους θα ρίχνω μια ματιά στο συγκεκριμένο
site για ότι νεότερο. Ελπίζω να υπάρξει κάτι.
Καλή σας μέρα ξανά.