[Fwd: Kanonismos leitourgias omadwn ergasias HELLUG]

Alexios Zavras zvr+hellug at zvr.gr
Tue Mar 1 14:19:12 EET 2005

Christos Ricudis wrote [edited]:
> Enas apo
> tous skopous ths dhmiourgias omadwn einai AKRIBWS na yparxei mia
> synexeia stis ergasies, ligo poly aneksarthth apo sygkekrimena atoma.

Wow!  Ayto einai teleiws antitheto me thn entypwsh poy phra
apo to keimeno!  To keimeno leei gia mia omada, me >=2 atoma,
ki o epikefalhs einai ypeythynos, klp. klp.
An o stoxos einai aytos poy les, tha prepei na anaferontai
mhxanismoi allaghs proswpwn [den yparxei tipota tetoio],
logw paraithshs (h apolyshs :-), kathws kai diadikasies
paradoshs/paralabhs ergoy, klp.
Mh se tromazei to grafeiokratiko yfos: ennow, oti an esy eisai sysadm
kai fygeis, gia na analabw egw (me "synexeia stis ergasies"), kalo
einai na mhn faw 2 mhnes psaxnontas ti eixes sthsei prin niwsw etoimos
na to peiraksw, alla na brw ena documentation, ena text, kati, bre adelfe.

> H dikia mou
> idea ths omadas plhsiazei perissotero se ena dihnekes semi-formal work
> group para se ena formal task force.

OK, paranohsa to pneyma.  Gia on-going drasthriothtes,
xwris hmeromhnia lhksews, ayto poy les einai ok.

> Aytos akribws htan o skopos ths anakoinwshs tou prosxediou poy afora tis
> omades ergasias - na ginei kat'arxas mia syzhthsh tou plaisiou mesa sto
> opoio mporoun na organw8oun kai na leitourghsoun.

Ennoysa: an exw mia protash gia omada ergasias gia... X (de mporw
na skeftw kati twra), anti na th steilw sto DS mono, na prepei
na emfanistei *kai* sth lista -- etsi wste ki alla atoma ektos
toy DS na mporoyn na poyn mia apopsh.

> Profanws o,tidhpote agorazetai sta plaisia ths leitourgias twn omadwn
> ergasias, anhkei sto syllogo. Oi omades ergasias leitourgoun ka8ara mesa
> sta plaisia tou syllogou - timologia agoras p.x. 8a prepei na kobontai
> sto syllogo. Ypo8etw dhladh, apo logistika eimai ligo skrapas :P.

OK, pali paradeigma gia na ekshghthw (apo empeiria se allo Syllogo).
Fernw protash gia leitoyrgia radiofwnikoy stathmoy gia prowthhsh Linux.
Oloi yper, egkrinetai, moy dinete kai 100.000 eyrw.  Agorazw pompoys
kai eksoplismo, alla meta bariemai, den asxoloymai, h omada paei foynto.
O Syllogos thelei pisw ta 100.000 poy edwse, h tha parei ta mhxanhmata ?
Mia poy den tha yparxei synexeia (kaneis allos de thelei na to synexisei),
o Syllogos tha brethei me axrhsto eksoplismo aksias 100K.
[tha moy peis, ti senaria pas kai skeftesai!  alla mporw na soy deiksw
 kati apothhkes me agorasmeno eksoplismo poy kathetai (dystyxws)]

Thanks gia tis epekshghseis,
--
-- zvr --