[Fwd: Kanonismos leitourgias omadwn ergasias HELLUG]

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Mar 1 11:44:51 EET 2005

Alexios Zavras wrote:

Kat'arxas mprabo gia thn eksairetikh douleia ki apo mena. Orismena
dieykrinistika sxolia kai idees moy parakatw.

> [...]
>    Ennow, to "omada ergasias gia th diaxeirish twn mhxanhmatwn
>    toy Syllogoy", poy einai ena on-going task, kai prepei na
>    synexizetai sto dihnekes, egw to blepw lathos.
>    Opws de ftiaxneis "omada ergasias" gia th diaxeirish
>    toy tameioy -- exeis ena tamia poy to analambanei.
>    An o Spyros ennooyse me "sysadms" ena task force
>    gia to thema toy sysadminning sthn Ellada, paw paso.
>
>    Gia mikrotera themata me safh xronodiagramma, opws p.x.
>    "omada ergasias gia syggrafh software gia th dieksagwgh
>    twn epomenwn eklogwn hlektronika", fysika tairiazei mia xara.

Perissotero eixame sto nou mas th dhmiourgia omadwn poy 8a asxolountai
me kapoia 8emata mesa sto syllogo pou apaitoun mia synexh enasxolhsh me
to antikeimeno - ena paradeigma einai p.x. h ana8esh se mia omada ths
organwshs ligo-poly taktikwn synanthsewn melwn tou syllogou. Enas apo
tous skopous ths dhmiourgias omadwn einai AKRIBWS na yparxei mia
synexeia stis ergasies, ligo poly aneksarthth apo sygkekrimena atoma. To
sysadmin group htan aplws allo ena paradeigma ergasias h opoia mporei na
anate8ei se mia tetoia omada. Proswpika den nomizw oti oi omades 8a
eprepe na organw8oun toso formally oso ennoei o oros "task force" me
paradotea, deadlines ktl - exw kati pio xalaro sto myalo moy, sto katw
katw h enasxolhsh *olwn* mas me to syllogo einai e8elontikh. H dikia mou
idea ths omadas plhsiazei perissotero se ena dihnekes semi-formal work
group para se ena formal task force.

>* oi protaseis gia dhmioyrgia omadwn, de tha prepei na emfanizontai
>    kai dhmosia ?  Kai na syzhtioyntai se listes (kai webforums, news :-) ?
>    Leipei, dhl. h diadikasia ypobolhs protasewn (yparxei mono
>    h diadikasia egkrishs kai to periexomeno).

Aytos akribws htan o skopos ths anakoinwshs tou prosxediou poy afora tis
omades ergasias - na ginei kat'arxas mia syzhthsh tou plaisiou mesa sto
opoio mporoun na organw8oun kai na leitourghsoun.

>* h aksiologhsh toy ergoy twn omadwn einai ligo... floy.
>    To DS "elegxei taktika" ki o epikefalhs "einai ypeythynos
>    gia na anaferei thn proodo".  De tha'prepe na yparxoyn kati
>    san anafores proodoy ana sygkekrimeno xroniko diasthma ?
>    Diathesimes se ola ta melh (opws lete kai gia ta oikonomika stoixeia) ?

Isws nai, isws oxi. Nomizw oti einai pio shmantiko gia mia omada na
*leitourgei*, apo to na piezetai na deiksei sto koino oti leitourgei me
taktikes anafores proodou. (oxi oti den prepei na yparxoun kapoies
anafores proodou). To an 8a leitourghsei h oxi kapoia omada ligo poly 8a
fanei sthn poreia mesa apo th leitourgia ths, kai s'ayto to plaisio
entassetai kai h aksiologhsh ths.

>* an prokypsei kati ektakto, mporei mia omada na zhthsei ektra lefta ?
>    Kahke enas diskos, xythhke kafes sto plhktrologio...
>    H monh anafora gia oikonomika einai "proypologistika".

Mia kai ta esoda tou syllogou periorizontai stis eisfores twn melwn,
syndromes kai eggrafes, ta leitourgika kosth twn omadwn leitourgias
einai aytonohto oti 8a prepei na perioristoun sto elaxisto dynato. Isws
na mporei na diatypw8ei kapoia formoula 'xrhmatodothshs' twn
leitourgikwn anagkwn twn omadwn apo to tameio tou syllogou me apofash
tou D.S., alla eimai ligaki epifylaktikos sto sygkekrimeno zhthma.

>* an h omada den kanei to ergo ths, o ypeythynos prepei na gyrisei
>    pisw ta lefta poy exei parei ?  An exei agorasei kati, ti ginetai ?
>    To thelei o Syllogos h thelei pali lefta (ti na to kanei...) ?

Profanws o,tidhpote agorazetai sta plaisia ths leitourgias twn omadwn
ergasias, anhkei sto syllogo. Oi omades ergasias leitourgoun ka8ara mesa
sta plaisia tou syllogou - timologia agoras p.x. 8a prepei na kobontai
sto syllogo. Ypo8etw dhladh, apo logistika eimai ligo skrapas :P.

Genika pantws milame gia ergasies oi opoies 8a htan kalo na mhn exoun
kai kanena fobero oikonomiko kostos.

>* orismenes leptomereies den exoyn poly nohma.
>    px., protaseis apofasizontai "se taktikh h ektakth synedriash
>    toy DS", alla enstaseis syzhtoyntai "se taktikh synedriash" mono.
>    Yparxoyn logoi ?  Balte pantoy apla "synedriash" xwris prosdiorismoys...
>
>    H, to gegonos oti oi enstaseis erxontai "eggrafws h me e-mail"
>    alla oi protaseis tipota ?!?  Proforikes protaseis einai ok ?

Profanws mia enstash pou exei to xarakthra "paraponou" 8a prepei na
diatypw8ei kai na katagrafei me perissoterh prosoxh sto typiko apo mia
protash, h opoia mporei kallista na diatypw8ei kai proforika, kata
protimhsh apo melh tou syllogou gyrw apo ena trapezi gemato adeiasmena
piata se kapoia taberna :>

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE