Politics List

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Mon Feb 14 22:40:53 EET 2005

On Sat, 12 Feb 2005 15:58:06 +0000, Κώστας Μπουκουβάλας
<quantis at hellug.gr> wrote:

> Εντάξει, η κατάσταση στην linux-greek-users είναι απαράδεκτη. Προτείνω
> τη δημιουργία μιας linux-politics κ μιας σκέτης politics για να βγάζει
> τα απωθημένα του ο "λαός". Έλεος.

Ξεκίνησα να δώσω μια απάντηση αλλά τελικά σκέφτηκα ότι τσάμπα το γράψιμο.
Κρίμα πάντως να υπάρχουν τέτοιες απόψεις σαν αυτή που εξέφρασες Κώστα. Δεν
θα το αναλύσω απλά καταθέτω και εγώ την άποψη μου. Δυστυχώς φαίνεται ότι
πολλοί ενστερνίζονται την άποψή σου, πράγμα οξύμωρο το να μην σχολιαστεί
μια παραπάνω θέση σε μια κατεξοχήν politics λίστα σαν αυτή. Πολύ απαξίωση
ρε παιδιά για την πολιτική (δηλαδή τον κόσμο που ζούμε στην ουσία).
Κρίμα...
--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org