Politics List

fs admin at www0.org
Mon Feb 14 21:54:52 EET 2005

On Sat, 12 Feb 2005 15:58:06 +0000, Κώστας Μπουκουβάλας wrote:

> Εντάξει, η κατάσταση στην linux-greek-users είναι απαράδεκτη. Προτείνω τη
> δημιουργία μιας linux-politics κ μιας σκέτης politics για να βγάζει τα
> απωθημένα του ο "λαός". Έλεος.

Κάποιοι θα έλεγαν να γίνει ένα support-linux mailing list για τον ακριβώς
ίδιο λόγο. Με εξαίρεση τις ερωτήσεις περί modems του κόκκαλη και
υποστήριξη ελληνικών, οι υπόλοιπες ερωτήσεις αρμόζουν περισσότερο σε
αγγλόφωνα support μέρη με την εξαίρεση του επιχειρήματος ότι κάποιοι δεν
γνωρίζουν αγγλικά. Συνεπώς, θα μπορούσε να θεωρηθεί περισσότερο on-topic η
πολιτική συζήτηση από την support συζήτηση από κάποιους.

Αν θες τη γνώμη μου, ένα linux-politics είναι καλή ιδέα διότι θα
φιλοξενούσε αυτομάτως και τον ρόλο της epatents mailing list. Επίσης με
μία linux-support mailing list, δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο ύπαρξης της
linux-greek-users καν.

Αλλά.. "who cares that much anyway?". Οι περισσότεροι είναι OK με το όπως
είναι τα πράγματα και δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο άμεσης αλλαγής.