Hμερίδα open source στη Λάρισα

Κώστας Μπουκουβάλας quantis at hellug.gr
Tue Feb 8 23:02:01 EET 2005

>Χαιρετώ τη λίστα,
>
>Προς τα τέλη Μαρτίου θα γίνει μια ημερίδα στο ΤΕΙ Λάρισας σχετικά με το
>ΕΛΛΑΚ. Το ακροατήριο θα είναι κυρίως φοιτητές και καθηγητές του ΤΕΙ και
>του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η ημερίδα θα είναι παρόμοια με το 2ο
>συνέδριο ΕΛΛΑΚ και σκοπό θα έχει να ενημερώσει τον κόσμο για το Ελεύθερο
>Λογισμικό αλλά και να παρουσιάσει εξειδικευμένες εφαρμογές που μπορούν
>να χρησιμοποιηθούν από το ακροατήριο.
>
>Φυσικά θα γίνει ομιλία σχετικά με τον σύλλογο Hellug.  Αν κάποιος μπορεί
>να συμμετάσχει ας επικοινωνήσει μαζί μου. Οι προτεινόμενες προς
> [...]
Αυτό που γνωρίζω εγώ είναι το site Random Factory το οποίο είναι κατα
κάποιο τρόπο ένα είδος portal για το ελεύθερο λογισμικό για
επιστημονικές εφαρμογές (Xημεία, Bιολογία, Aστρονομία).  Για τη δικιά
μου επιστήμη, τη Χημεία υπάρχει πλειάδα εφαρμογών που προσφέρεται
μάλιστα και σε cd. Η σελίδα http://www.randomfactory.com/lfb/lfb.html
περιλαμβάνει υλικό για τη βιοτεχνολογία. Με μια μικρή έρευνα και στον
κατάλογο του sourceforge για bioinformatics μπορεί κανείς να βρεί 456
projects σχετικά με το θέμα
(http://sourceforge.net/softwaremap/trove_list.php?form_cat=252). Η ιδέα
της ημερίδας μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και μάλιστα με
προκαλεί να αποκαλύψω οτι μια παρόμοια σκέψη υπάρχει στο μυαλό μου εδώ
και αρκετό καιρό. Σκέφτομαι δηλαδή να γίνει κάποιου είδους
ημερίδα-ενημέρωση γενικά για το ΕΛ/ΛΑΚ, τον HELLUG, τα ασύρματα δίκτυα
αλλά και γενικά τις μη κερδοσκοπικές προσπάθειες στον χώρο της
πληροφορικής αυτή τη στιγμή, γιατί από την καθημερινή εμπειρία και επαφή
με καθηγητές και συνφοιτητές βλέπω οτι υπάρχει θέληση τουλαχιστον για
μια σωστή πληροφόρηση τους με τα παραπάνω μια και τα έντυπα μέσα είδαμε
τι ποιότητα πληροφόρησης προσφέρουν (βλ. η εταιρεία Linux, τα Linux, και
λοιπές άλλες καθημερινές γκάφες ηθελημένες ή μη). Φυσικά και θα υπάρξει
άμεση ενημέρωση της λίστας αν και όταν γίνει κάτι. Όταν γίνει ανακοίνωση
ημερομηνίας για την ημερίδα στη Λάρισα let us know... για να δώ αν μπορώ
να βοηθήσω και εγω με τον τρόπο μου. (btw, γιατί δεν το ονομάζετε ΕΛ/ΛΑΚ