1h synedriash D.S. Hel.L.U.G. - sygkrothsh se swma

Balaskas Euaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Tue Feb 1 14:02:39 EET 2005

O/H Serafeim Zanikolas έγραψε:

> Ας μην είμαστε αρνητικοί: υπάρχουν και κάποιοι (καλή ώρα) που ενδιαφέρονται
> αλλά δεν είναι σε θέση να ψηφίσουν λόγω απόστασης.
>
> -S

Γιατί να μην είμαι;

Είπαμε μετά από χρόνια να κάνουμε μία κίνηση για να λύσουμε όλα τα
προβλήματά μας. Ένα από αυτά είναι και η νομιμότητα του συλλόγου μας.
Άλλο είναι τα οικονομικά μας κ.λ.π - κ.λ.π.

Εάν δεν είναι τελικά το πιο σημαντικό αυτό τότε λέμε στον κόσμο ότι
είμαστε απλά μία ομάδα ανθρώπων που ασχολούνται με το συγκεκριμένο
λειτουργικό σύστημα, είμαστε μόνο για εμάς και για κανέναν άλλο.

Θα προσθέσω όμως και τα υπόλοιπα 100 άτομα που είναι τουλάχιστον
ταμειακώς εντάξει. Απλά είδα ανθρώπους που ήρθανε εκτός Αθήνας για να
ψηφίσουνε. Επίσης είδα και ανθρώπους που ψήφισαν δια αντιπροσώπου.

Τελικά εάν ήθελε κάποιος να δώσει παρόν θα το έκανε όπως και να έχει.

Υ.Γ.: Τα παραπάνω δεν τα γράφω για να ανοίξω κόντρα - ούτε το ύφος μου
είναι επιθετικό. Ζητώ συγνώμη εκ'των προτέρων εάν δημιουργώ τέτοιες
εντυπώσεις. Και φυσικά δεν είναι προσωπική αντιπαράθεση προς Serafeim
Zanikolas. Απλά παραθέτω ένα μέρος από την μικρή και ελάχιστη πικρία μου
να βλέπω ΜΟΝΟ τα ίδια και τα ίδια άτομα να τρέχουν για όλους του υπόλοιπους.