ΑΙΣΧΟΣ

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Thu Nov 25 11:55:32 EET 2004

> Σε άρθρο στο RAM σελίδα 222 διαβάζω (διαβάζω το άρθρο στην Αποδελτίωση
> με όνομα 01-12-2004_1.pdf, σελίδα 12) μία δήλωση της κυρίας Βουτσκόγλου
> Ειρήνης όπου γράφει το εξής:
>
> ...το Linux δεν είναι επιλογή, είναι ανέκδοτο...
>
> άρα με λίγα λόγια όλοι εμείς είμαστε ένα μάτσο καραγκιοζοπαίχτες όπου
> διασκεδάζουμε τον κόσμο με ότι κάνουμε, κάτι σαν τους πόντιους και τα
> ανέκδοτα.

Kalo 6a htan kapoia stigmh na papsoume na psaxnoume epivevaiwsh se
tritous gia thn kavla mas na asxoloumaste me to Linux. Den
xrhsimopoioume to Linux gia na mas pei kapoios mpravo re magka 'h ma ti
karagkiozhs eisai!

> Η κυρία αναφέρει την προσωπική της εμπειρία με γραφικό τρόπο γύρω από το
> λειτουργικό Windows.

Epomenws giati na mas enoxlei toso poly?

> Θεωρώ το παραπάνω σχόλιο προσβλητικό καθώς και την ανοχή του περιοδικού
> να το δημοσιεύει. Εμείς (και συγκεκριμένα εγώ) να τρέχουμε Θεσ/νικη -
> Αθήνα στις εκθέσεις κ.λ.π. - σχεδόν όλα τα περιοδικά να μας παρακαλάνε
> για άρθρα και παρουσιάσεις λύσεων σε linux. Ο κόσμος στις εκθέσεις να
> έρχεται να "μένει" στα περίπτερά μας για να δει με όρεξη και ερωτήσεις.
>
> Ίσως τελικά να έρχονται να τους πούμε ανέκδοτα.

Egw den katalavainw giati exoume monimws ena komplex katwterothtas opou
opoiosdhpote grapsei kati arnhtiko prepei na mas piasei kata6lipsh kai
na to riksoume sta narkwtika gia na kseperasoume ton kahmo mas. Ena
astoxo dhmosievma einai, big fucking deal. As apanthsoume politsmena kai
me epixeirhmatologia opws toses kai toses fores sto parel6on exoume
kanei kai teleiwse h istoria.