Re: ΑΙΣΧΟΣ

Vassilis Terzopoulos zines at terzopoulos.gr
Thu Nov 25 09:02:58 EET 2004

Η συγκεκριμένη στήλη είχε τη μορφή σάτιρας - πάντα ήταν "ολίγη από χαβαλέ"
και ο τρόπος σχολιασμού ήταν (και προφανώς είναι) αντίστοιχος.
Δεν νομίζω οτι πρέπει να τη διαβάζει κανείς με διάθεση σοβαρής κριτικής.

Προσωπικά δε νομίζω οτι χρειάζεται απάντηση, αλλά αν κάποιος αναλάβει
τέτοια πρωτοβουλία, καλό θα ήταν να διατηρήσει ένα ύφος χιουμοριστικό ή
έστω σαρκαστικό, ανάλογο του πρωτοτύπου (όχι δεν το διάβασα ακόμα).

Βασίλης

[...]