Re: Hellug & Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης

Gregory Chomatas gchomatas at internet.gr
Tue Nov 23 11:44:29 EET 2004

Καλημέρα,
Καλό θα ήταν να διερευνήσει το θέμα ο Κώστας εντοπίζοντας τους
υπεύθυνους για την Τεχνόπολη και πιθανόν κάνοντας μια πρώτη κουβέντα
για το αν υπάρχει τέτοια πιθανότητα. Υποθέτω πως στην καλύτερη των
περιπτώσεων θα μας ζητήσουν να καταθέσουμε σχετική αίτηση για να
εξεταστεί. Τότε που θα υπάρχει τέτοια πιθανότητα μπορεί να συζητηθεί
και στο Δ.Σ.

Γρηγόρης Χωματάς