Money talks

Balaskas Euaggelos ebalaskas at ebalaskas.gr
Mon Nov 22 08:23:27 EET 2004

Thanos Kyritsis wrote:

> Εγώ θα έλεγα να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα, να οργανωθούμε λίγο,
> να κάνουμε τις εκλογές, να βοηθήσουμε στο να ολοκληρωθεί το καινούριο
> site, να προχωρήσουν τα νομικά θέματα, να δούμε τί έχει να
> αντιμετωπίσει ο σύλλογος στο προσεχές μέλλον (events, εκθέσεις,
> διοργανώσεις κλπ) ...
>
> ... και να αφήσουμε κατά μέρους το world domination και την επιστημονική
> φαντασία.

Συμφωνώ και εγώ με τα παραπάνω, ενώ η κουβέντα ξεκίνησε με σκοπό να
βρούμε τρόπους να διορθώσουμε τα προβλήματα του συλλόγου ξαφνικά (ωραία
όμως και εγώ είμαι μέσα σε όλες τις ιδέες που πέσανε στο "Τραπέζι" -
αλλά νομίζω είναι λίγο νωρίς για ΟΛΑ αυτά τώρα) βρεθήκαμε να είμαστε ως
σύλλογος σε όλα τα χρηματιστήρια του κόσμου!!!

Προτείνω όσοι έχουμε ιδέες να τις καταγράψουμε (ο καθένας την δική του
προσωπική άποψη) και ας τις παρουσιάσουμε όταν βρεθούμε όλοι μαζί.

Επίσης θα πρότεινα να υπάρχει agenda όταν βρισκόμαστε όλοι μαζί και να
ορίσουμε χρονοδιάγραμμα για το κάθε θέμα, ότι δεν επιλύουμε εκείνη την
στιγμή ξαναβρισκόμαστε κάποια άλλη στιγμή και συνεχίζουμε. Όχι όλα σε
μία ημέρα.