Money talks

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Nov 20 12:42:27 EET 2004

On Friday 19 November 2004 20:58, Vassilis Terzopoulos wrote:
> δε θα με χάλαγε ο Σύλλογος να έχει ένα τετραόροφο κτίριο γραφείων με
> 50 υπαλλήλους και
> 50 εθελοντές σε μη κερδοσκοπική βάση :)

Εγώ θα έλεγα να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα, να οργανωθούμε λίγο,
να κάνουμε τις εκλογές, να βοηθήσουμε στο να ολοκληρωθεί το καινούριο
site, να προχωρήσουν τα νομικά θέματα, να δούμε τί έχει να
αντιμετωπίσει ο σύλλογος στο προσεχές μέλλον (events, εκθέσεις,
διοργανώσεις κλπ) ...

... και να αφήσουμε κατά μέρους το world domination και την επιστημονική
φαντασία.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?