Money talks

Vassilis Terzopoulos zines at terzopoulos.gr
Sat Nov 20 10:03:35 EET 2004

At 10:37 μμ 18/11/2004, Spiros Bolis wrote:

>mh kerdoskopikos shmainei (xontrika) pws an dialythoyme, den boroyme na
>moirastoyme anameta3y mas ta apothematika mas. Den 3erw an ebiptoyme
>sthn kathgoria ayth.

Δεν ξέρω πολλά από εμπορικό δίκαιο, αλλά υποψιάζομαι οτι υπάρχουν νόμοι
που καλύπτουν και τέτοιες καταστάσεις.

Πάντως, για να δώσω μια ιδέα αποδεκτή (ελπίζω) και από τον Απόλλωνα, που
ανησυχεί για πιθανή "εμπορευματοποίηση" του Συλλόγου, θα μπορούσε να
προκύψει μια Α.Ε. της οποίας όμως τις μετοχές θα έχει (κατά πλειοψηφία)
ο Σύλλογος ή/και τα μέλη του.

Οι εκτελωνιστές (αλλά και άλλες κατηγορίες επαγγελματιών) αυτό ακριβώς κάναμε:
ένας μη κερδοσκοπικός Σύλλογος του οποίου τα έσοδα ήταν αποκλειστικά από
συνδρομές, ένα Ταμείο Αλληλοβοηθείας (ομοίως) και τρεις Α.Ε. για όλα τα
υπόλοιπα (που καλύπτουν ή συνεισφέρουν οικονομικά σε πολλές από τις
δραστηριότητες του Συλλόγου, πχ φθηνές κατασκηνώσεις για παιδιά, φθηνές
κατοικίες, δωρεάν κοινωνικές εκδηλώσεις), όλα ελεγχόμενα άμεσα ή έμμεσα
από το Σύλλογο ή/και από τα μέλη του.
Δεν γνωρίζω πολλές λεπτομέρειες (δεν ξέρω πχ αν οι ΑΕ είναι μη κερδοσκοπικού
χαρακτήρα), αλλά ένας δικηγόρος θα μπορούσε να βοηθήσει.

Καλό Σ/Κ,
Βασίλης

ΥΓ: Η προς συζήτηση ιδέα: "Στήνουμε μια Εταιρία, ελεγχόμενη από το Σύλλογο,
με επιχειρηματικές δραστηριότητες, της οποίας τα κέρδη θα στηρίζουν οικονομικά
το Σύλλογο".