Etsi dokimastika ena forum

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Nov 16 01:16:53 EET 2004

* To hellug at lists.hellug.gr [2004-11-15 23:12]:
> υπάρχει ήδη το φόρουμ το ellak.gr. Ακόμα κι αν έχουμε ιδεολογικές
> διαφορές με το site και το ποιοι και γιατί το έστησαν, πιστεύω ότι θα

Α, παρεμπιπτόντως (και για να μην παρεξηγηθώ) η παραπάνω πρόταση είναι
ρητορική: εγώ δεν έχω καμιά ιδεολογική ή άλλη διαφορά με το ellak.gr,
δεν τους ξέρω κιόλας καλά-καλά. Πιστεύω ότι κάνουν πολύ καλή δουλειά.

Kαι θα διαφωνήσω με το Σπύρο για το ότι στήσαν δικό τους CVS. Το να
στήσεις το CVS δεν είναι τίποτα, ούτε θέλει κάποιο φοβερό μηχάνημα ούτε
τρώει τόση χωρητικότητα (εκτός κι αν είσαι το sourceforge.net). Ακόμα
και το κάθε project να είχε δικό του CVS server δεν έγινε και τίποτα...

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr