Etsi dokimastika ena forum

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Mon Nov 15 21:22:49 EET 2004

When the date was Monday 15 November 2004 18:36, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:

> [...]
> να είναι ξεκάθαρη. Και να μην έχουμε την απαίτηση σαν σύλλογος να λέμε ότι
> είμαστε ο μόνος σύλλογος για το linux στην Ελλάδα, και να μην κατεβαίνουμε
> στις εκθέσεις σαν σύλλογος και νομίζει ο κόσμος άλλα. Γιατί όταν
> κατεβαίνεις σε μια έκθεση, όταν περνάει από το περίπτερό σου τόσος κόσμος,
> όταν καμαρώνεις ότι το περίπτερο ήταν φίσκα στον κόσμο τότε λοιπόν έχεις
> και κάποιες υποχρεώσεις. Δεν μπορεί να κάνεις τόσο ντόρο και να το παίζεις
> μετά χαλαρή ελίτ που κοιτάει αφ΄υψηλού όλους αυτούς τους αδαείς που μας

Ποιό είναι το πρόβλημα; Ανέκαθεν μόνο ένα τμήμα του συλλόγου ήταν ενεργό και
αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με παρέες, ούτε με κλίκες! Όποιος θέλει να
προσφέρει κάτι, έχει το ελευθέρας να το κάνει!
Έχω βαρεθεί αυτή την ατελέσφορη κριτική, που συνήθως γίνεται από ανθρώπους που
δεν έχουν κουνήσει ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι για τον σύλλογο!
Δεν συμμετέχει σε εκδηλώσεις ο σύλλογος; Δεν διοργανώνει events; Δεν έχει
λίστες όπου γίνονται συζητήσεις και λύνονται προβλήματα; Δεν προσφέρει
υπηρεσίες (σε Open Source projects κλπ); Ναι, μπορεί να κάνει περισσότερα,
αλλά πρέπει να συμμετέχουν και περισσότεροι!

Το να μη θες να χρησιμοποιήσεις ένα μέσο, για σαφείς και τεκμηριωμένους λόγους
δεν είναι αφ' υψηλού συμπεριφορά! Είναι αναπόδραστη πραγματικότητα ότι τα
Fora παρουσιάζουν μια πολύ πιο bazaar εικόνα από τις λίστες! Δεν είναι λοιπόν
ελιτίστικη συμπεριφορά να μη θες να διασπάσεις το target group σου με δύο
διαφορετικά μέσα, εκ των οποίον το ένα ανυπερθέτως υποθάλπει προς αποφυγήν
καταστάσεις!

> Και το ξαναλέω όλα καλά με το παιχνιδάκι αλλά κάπου να βγάλουμε και μια
> ταμπέλα και να λέμε "Τα παιδία παίζει" όχι τιποτά άλλο αλλά κινδυνεύουμε
> να μας πάρει κάποιος στα σοβαρά και άντε να τον πείσεις ότι είσαι τελείως
> χημείο.

Αν πιστεύεις ότι η παρουσία του συλλόγου τα τελευταία χρόνια είναι "Τα παιδία
παίζει", είσαι αχάριστος και αγνώμων! Διότι αρκετοί άνθρωποι έχουν αφιερώσει
χρόνο και χρήμα, με μοναδική ανταμοιβή τη προσωπική ευχαρίστηση, για να
υπάρχει παρουσία σε εκθέσεις, events, να λύνονται προβλήματα στις λίστες κλπ!

> Επίσης για να μην παρεξηγιόμαστε. Δεν την λέω σε κανέναν. Τους
> περισσότερους τους γνωρίζουμε εδώ μέσα μέσω του δικτύου. Απλά αφού λέμε
> για κοινότητα και συλλόγους θεώρησα ότι είμαστε κάτι τέτοιο. Για αυτό και
> η κουβέντα.

Μπορεί να βγάζεις την ουρά σου, αλλά το γάντι δεν το γλυτώνεις: αν πιστεύεις
ότι μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο/διαφορετικό από ότι γίνεται τώρα,
αναθεώρησε την απόσυρση της υποψηφιότητας σου και κάντο!

--
 Michael Iatrou