Etsi dokimastika ena forum

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Nov 15 16:26:18 EET 2004

Εγώ να προσθέσω σε όλα αυτά τα εξής:

1) Τα forums κακά τα ψέματα τα ζητάει μια μερίδα του λαού.

2) Τον τελευταίο καιρό ο σύλλογος θέλει να δείχνει ένα φιλικό πρόσωπο
προς όλες τις μερίδες του λαού, όσο λάθος και αν είναι αυτές.
(π.χ. δείτε για πότε πετάχτηκε ο Στοΐλης να πεί "ναι, ναι, περάστε
καθήστε, να σας βάλουμε και forums")

3) Λόγω των 1 και 2, είπα κι εγώ "οκ, ας το δοκιμάσουμε". Όμως δεν μου
αρέσει η ιδέα να έχουμε τα forums ξέμπαρκα από τις λίστες. Πολυδιάσπαση
όπως είπε κι ο Σπύρος. Θα προτιμούσα το web να είναι ένας εναλλακτικός
τρόπος πρόσβασης στην LGU (όπως είναι το usenet).

Από τη στιγμή όμως που δεν υπάρχει διασύνδεση phpbb2 <----> Mailman και
δεν έχω το χρόνο (κυρίως την όρεξη) να κάτσω να το γράψω εγώ, το ξεχνάω
με τη μία.

3.5) Υπάρχει τέλος και η άποψη του Ιατρού που μου είχε πεί πως αν με
κάποιο τρόπο έπαιζε Gateway phpbb2 <----> Mailman, τότε ξαφνικά θα
βλέπαμε 1.000.000 posts τη μέρα στην LGU από τους trigger-post  happy
newbies των webforums. Ας μείνει και αυτό ως σκέψη.

Και στην τελική, γιατί θα πρέπει επειδή είναι της μόδας τα webforums να
βάλουμε κι εμείς ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?