board + apostolakis + ktop + politiki

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Thu Nov 4 15:03:09 EET 2004

> α πολυ ωραια αποψη περι δημοκρατιας, ΕΝΑΣ να αποφασιζει, θα
> προκαλουσε αλγεινη εντυπωση περι της δημοκρατικοτητας και στον
> τελευταιο δημοσιογραφο

Ki apo pote oi dhmosiografoi einai timhtes ths dhmokratias re sy? Pantws
genika sth dhmokratia enas apofasizei ton opoio tygxanei kapoioi na
exoun ekleksei.

> νομιζω οτι σας την εχει πει και επαγγελματιας δημοσιογραφος σχετικα
> με την πολιτικη σας συμπεριφορα (του συλλογου), βεβαια εσεις ακουτε
> τους επαγγελματιες, τους αδυναμους στα τετοια σας

H dhmosiografos an 6ymamai kala mas thn eipe giati 6ewrhse pws kati th
6igei to opoio oudemia sxesh me politikh exei alla sthn kalyterh me ena
sfalma enos an6rwpou kai sth xeiroterh me anwrimothta. O,ti kai na
dialekseis apo ta dyo den ti6etai 6ema politikwn pepoi6hsewn.

> και ποιος εχει γραψει το netiquette , μηπως ενας απολιτικος ?
> εγω μπορει να διαφωνω και να το θεωρω συντηρητικο και δεξιο

Exeis na proteineis ena allo netiquette gia na mh milame tou koutourou?

> δεν ξερω εαν ειδες αλλα υπηρχαν και αλλες αποψεις, υπενθιμιζω δε οτι
> η διαγραφη ενος θεματος απο την ατζεντα ΕΙΝΑΙ πολιτικη πραξη προς
> την συντηρηση της ισχυουσας ταξης πραγματων

Na les pali kala pou den efarmozoume tis taktikes tou syntrofou Stalin
giati 6a katelhges kremasmenos anapoda.

> για πολιτικη μεσα σε κοινοτητες λινουξ μιλαμε αγαπητε οχι για πολιτικη
> γενικα, αυτο πως σας διεφυγε ?

Emena ws tritou pantws mou fainetai pws milas gia politikes genika

> νομιζω οτι η παραμικρη εκφραση διαφωνιας στο συγκεκριμενο καναλι επιφερει
> ban αμεσα

Mpa, proswpika exw diafwnhsei ekatontades fores ta teleytaia 6 xronia me
pollous kai arketes fores me akompso tropo kai de me soutare kaneis.
Mallon allou einai to provlhma sou.

> και πιστευω οτι οι συγκεκριμενες ομαδες δρουν εναντια στους σκοπους του
> συλλογου οπως εκφραζονται απο το καταστατικο, οχι απαραιτητα ηθελημενα
> αλλα σιγουρα οχι υπερ των σκοπων του

Ki edw entelws proswpika 6a sou zhtousa na proteineis kati sygkekrimeno
   gia na vgalei ki ena nohma h kouventa.

> αποψη μου ειναι οτι μερη σαν αυτα διακατεχονται απο το νεοφιλελευθερο
> νομο της ζουγκλας "οποιος επιβιωσει , ξερει και μπορει, ας επιβιωσει
> οι υπολοιποι δεν δικαιουνται λινουξ" , πιστευω οτι αυτο αντιβαινει
> καθετα στον σκοπο και λογο που ο stallman αρχισε κατι και καποιοι
> αλλοι το συνεχισαν και εξελιξαν

To na kateskavazeis senaria ta opoia oudemia sxesh me thn pragmatikothta
exoun ti eidous vitsio einai? Apeklhse pote o syllogos atoma apo th
xrhsh tou Linux? Olh h drasthriopoihsh pou egine sthn thessalonikh ki
ayth pou ginetai gia thn Comdex sou deixnei pws koitame mono thn parti mas?

> πιστευω ακομη οτι αντιβαινει στο καταστατικο του συλλογου , εαν οχι
> να αλλαξετε σε συνεταιρισμο οπως πιθανον θελει το board, o συλλογος
> (συλλογικοτητα) εχει αλλες ευθηνες και αλλους σκοπους

Enallaktika vevaia mporoume na se agnohsoume.

> και η πολιτικη αποψη που κυριαρχει εκει ειναι συμβατη με τους
> σκοπους του συλλογου και της συλλογικοτητας ?

Ante kai den einai symvath. Exeis kati sygkekrimeno, nai kserw einai h
trith fora pou to zhtaw, na mas proteineis? Oxi ares mares koukounares omws.

> και τον ολυμπιακο να υποθεσω οτι υποστηριζεις με τα ιδια
> πληρους γνωσης κριτηρια σαν αυτα που παραθετεις παρακατω ?

Parepimptontws ki egw yposthrizw ton Thanassi alla oxi ton gavro.

> σιγουρα εαν βλεπεις τον hellug σαν την εμποροπανηγηρη comdex, εχω ξεφυγει
> απο το θεμα

Apo to na ton doume ws ton trito dromo gia thn allagh mallon protimotero
einai ayto.

> μπορει να εχω ξεφυγει γενικως βεβαια

Na'sai sigouros.

> μα το λεω και εγω στο μαιλ μου αυτο, τι δουλεια εχει με τον σχολιασμο
> μου στην linux-greek-users αυτο ? , αμα ειναι τοσο ασημαντο το θεμα και
> δεν πειραξα συγκεκριμενους "κυριους" με κυρος και δυναμη γιατι μπηκα
> σε moderation ?

Isws giati politikopoieis ta 6emata me enoxlhtiko tropo, oxi gia tis
pepoi6hseis mas vevaia alla giati prospa6eis na mas xrwmatiseis.
Enallaktika mporei na mhn tous aresei h fatsa sou ki ayto dhmokratiko einai.

> δηλαδη εαν ενας συλλογος βγει και πει "η microsoft ειναι τελεια
> και το λινουξ σκατα" εσεις δεν θα πειτε τιποτα ?

An den to exeis parei xampari, o Stoilis edw kai kana xrono syntassei
epi monimou vasews deltia typou gia na apanthsei se kata kairous
arnhtika dhmosievmata.

> οταν αυτοι οι συλλογοι λειτουργουν με τον νομο της ζουγκλας πρεπει να
> τους λεμε μπραβο δηλαδη ?

Kala 6a mporousame na pame na kremasoume mia shmaia me to sfyrodrepano
apeksw kai na tous milhsoume gia thn isonomh katanomh twn porwn alla
perasan oi kairoi pou evgazes gkomenes me kati tetoia.

> κατινιες δηλαδη ? ή νομιζεις οτι με τον κυριτση εχω προβλημα ? εχω με την
> αστικη νεοφιλευθερη αποψη που βρωμαει και ζεχνει (αποπνεει θα ελεγε καποιος)

OK, ki emeis ti ftaime?

> να υποθεσω οτι δεν θες να σου στειλουν μαιλ ολα τα κομματια της αριστερας
> με τα οποια μιλαω ?

Ektos apo to na milate proteinete kai tipota sygkekrimeno giati enw exw
kourastei na diavazw to markinari sou den exw katalavei ti akrivws
proteineis. Ektos vevaia apo mia kserh kritikh.

> ειμαι ο ιδρυτης της migrate2linux και ο τυπος που εδωσε (παλι με σκληρη μαχη)
> τις κατευθηντηριες γραμμες για την σελιδα epatents.hellug.gr (και εαν εχουν
> τα παντελονια να βγουν να πουν οχι)

OK, kai ti 6es twra parashmo? Pare to xryso mantolato.

> γενικοτερα ειμαι ο τυπος που οταν ολοι εδω μεσα φεροντουσαν σαν
> "λινουξ wow nice cd" μιλησα για δημοσιογραφους και πολιτικη, εχοντας
> ιδεες βεβαια απο πολυ αξιολογα ατομα που *πραγματι* εχουν το επιπεδο
> να κανουν σατιρα (οπως ο κυριος παπακωστας) και οχι ανωριμα σαν
> τον κυριο ρικουδη που διασκεδαζουν με την αφελεια του κοσμου

Emena pantws mou aresei poly o ricoudis. Den einai kai toso kako na se
kanei kapoios na gelas.

> μπα και τι εννοεις ?

Ennoei pws edw etsi leitourgoume ki an den sou aresei shkw kai fyge.
Stalinikh dhmokratia to lene ayto, 6a ta ksereis kala ayta ta pragmata
ap'oti fainetai.

> και το οτι ειμαι μελος με τον κυριτση στον ιδιο συλλογο και με τιμωρει
> ενω εκπληρωνω πολιτικους σκοπους συμφωνους με το καταστατικο που το βαζεις ?

File o syllogos den ekplhrwnei kanenan politiko skopo, teleia kai pavla.
   Oxi epeidh dhladh oi aristeroi vlepete to Linux ws ena meso gia thn
katapolemhsh tou kapitalismou na mas foresete kai feretze. Ftiaxte diko
sas leitourgiko kai onomaste to h Oktwvrianh epanastash.

> αλλα αμα του τραβηξω κανα πειθαρχικο με εξωδικο μετα θα λετε οτι ειμαι κακος
> ε ?

Proswpika 6a se pw malaka, me to simpatheio kiolas.

> το κυριοτερο που με απογοητευει ειναι οτι πιστευετε οτι η πολιτικη ειναι ασχετη
> με τον συλλογο, πολιτικη κυριοι δεν ειναι τα κομματα αλλα η διαχειριση των
> υποθεσεων των ανθρωπων και εαν δειτε το καταστατικο σας μιλαει για
> *ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ* και οι ανθρωποι οργανωνονται πολιτικα

Ela re megale, ti malakies einai aytes? Eimaste mia parea an6rwpwn pou o
ka6enas gia diaforetikous logous goustarei to Linux, allos giati 6elei
na to paiksei magkas stous filous tou, allos gia na glytwnei lefta, enas
tritos epeidh tou aresei na psaxnete kai paei legwntas. Prepei dhladh na
valoume mia tampela se ayto pou kanoume gia na apokthsei nohma? Wraio
einai ki etsi.

> η εμπρευματικοτητα δεν ηταν ποτε το φορτε μου....

Gi ayto kai den poulane pleon oi politikes pou ekfrazeis. Giati lene
ares mares koukounares.

> α και με αυτους εχω βριστει, αγγελο δεν θεωρω κανεναν, ουτε την αριστερα....

OK, alla ama vrizese me olon ton kosmo sto telos katantas monos kai
katapiesmenos. Den wfelei se tipota, oloi mia mera 6a pe6anoume.

> εχετε δικαιωμα να μου πειτε οτι θελετε οταν αλλαξετε απο "συλλογος" σε
> "συνεταιρισμος"

OK, egw mesa eimai. Pali wraio kai xarwpo 6a einai to Linux mou.

> ας θυμηθουμε εδω οτι ο κυριος κυριτσης ειναι oper στο λινουξ και
> αναρωτιεμαι τι μετραει για αυτον πιο πολυ

Ypo6etw xwris na ton kserw, na exei mia aneth zwh, mia douleia pou na
ton ikanopoiei, mia kopela na ton agapaei kai wraious filous. Ligo poly
o,ti oloi mas dhladh...

> περα του οτι εχουμε ενα εντελως απολιτικο και συντηρητικο ατομο
> να κυβερναει μια τεραστια λιστα διχως να δινει λογαριασμο σε κανενα

6a katevoume sto epomeno love parade na egrapsoume omadika gays na
ginoume pio filelef6eroi.