board + apostolakis + ktop + politiki

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Thu Nov 4 13:24:39 EET 2004

> λυπαμαι εαν δεν βγαινει καποιο νοημα απο ολον αυτον τον αχταρμα

Εγώ δεν κατάλαβα απολύτως τίποτα (από αυτόν τον αχταρμά).

Διαβάζω μετά δυσκολίας ένα κατεβατό mail (ναι, μετά δυσκολίας γιατί
είναι πληκτρολογημένο κατά τρόπο χαοτικό με ανορθογραφίες και χωρίς
τόνους) το οποίο μου θυμίζει περισσότερο παραλήρημα (!) παρά
επιχειρήματα λογικού ανθρώπου. Δεν ξέρω που αναφέρεται και τι έχει
προηγηθεί! (και δεν νομίζω να μου τα "έφαγε" όλα τα mail τα junk mail
control του Mozilla !) Τι έγινε στο #linux τι είπε ο apostolakis και τι
το ktop !

Δεν ξέρω τι λένε οι υπόλοιποι της λίστας αλλά ...
μα καλά φίλε Τσιμάρα περιμένεις να σε πάρουν στα σοβαρά μετά από όλα αυτά ?

Φιλικά
Γιάννης