Re: Comdex + ÅÊËÏÃÅÓ

jismy undertow at freemail.gr
Tue Oct 19 20:26:04 EEST 2004

1)Για το AWMN.
H πρόθεσή μου (εάν σε αυτή αναφέρεται η παρακάτω παράγραφος) ήταν να
είναι εντελώς ανεπίσημο από πλευράς AWMN. Δε θα ήθελα να μπλέξουμε στα
δια-Συλλογικά. Απλά όποια παιδιά από εκεί ενδιαφέρονται, και όποια (και
αν..) θέλουν μπορούν να βοηθήσουν σε κάτι ανάλογο. Πάντως, προς το
παρόν, η σημαντικότερη εκδήλωση ενδιαφέροντος στο να γίνει μια
"ασύρματη" παρουσίαση, δεν ήρθε από εκεί :) Προσωπικά, θα προτιμούσα να
μείνει έτσι (δηλαδή, ανεπίσημα), και πιστεύω ότι έτσι θα είναι
καλύτερα, καθαρότερα και απλότερα :)
Αν κάποιος θέλει να ρωτήσει για το awmn, μπορεί απλά να παραπεμφθεί στα
κατάλληλα διαδικτυκά μονοπάτια :) Όπως όλοι είπαμε, στην Comdex θα
είμαστε για το  linux, απλά δεδομένης της (λυσσαλέας) ασύρματης μόδας
που επικρατεί τον τελευταίο καιρό, θα ήταν μια πιθανώς επίκαιρη
παρουσίαση. Για να μη μακρυγορώ (κι άλλο...) όπως τα είπε κι ο Γρηγόρης
(εκτός από το M στο AWMN).

2) Για την παρουσίαση.

Η παρουσίαση αυτή μπορεί να κυμαίνεται στα πλαίσια της ανάλυσης και
υλοποίησης της ασύρματης δικτύωσης με Η/Υ που φέρουν Linux, ή και  ό,τι
άλλο θέλετε (πχ, (live) εγκατάσταση debian με ό,τι χρειάζεται για να
κάνει αυτή τη δουλειά) βέβαια στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να
βοηθήσετε και στο brainstorming, και φυσικά σε κάθε εκδοχή και στην
πράξη.
Το κείμενο θα το γράψω με χαρά, όταν ξέρουμε για τι μιλάμε (κοινώς,
αύριο πχ, όταν δω ότι πράγματι δεν υπάρχει αντιπρόταση, και αρχίσω τους
αυτοσχεδιασμούς).

Διαλεκτή Βαλσάμου