Re: Comdex + ΕΚΛΟΓΕΣ

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Tue Oct 19 15:28:06 EEST 2004

Diavasa me prosoxh to ti egine sthn infosystem kai ti proteinete sthn
comdex kai 8a h8ela na pros8esw egw ena li8araki me thn protash mou.
Pisteyw oti 8a htan poly kalh idea anti gia epeidi3h eggatastashs pros
tous pareyriskommenous na ekane thn eggatastash kapoios apo tous
pareyriskommenous me syndromh kapoiou melous ths HELLUG pou 8a einai
ekei. Ayto me katallhlo tropo plasarismatos [=marketing] sigoura 8a
mporouse na apodei3ei se pollous telikous xrhstes oti ta WIN den
prosferoun tpt parapanw apo to linux, kai oti h eggatastash einai to
idio grhgorh [an oxi grhgoroterh] kai aplh me/apo opoiadhpote dianomh
M$o$. Epishs 8a edine mia poly kalh entypwsh stous pareyriskomenous,
sxetika me thn aplothta twn dianomwn tou linux, kai isws mazi me ena
eisagwgiko seminario 5-10 leptwn na htan mia aplh kai fantastikh
eisodo ston kosmo tou Free Software. [Molis vgei to HURD omws... :-P]

My 0.0000001 cents.
--
-
Undergraduate Student of CEID

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey