magaz - license για τα άρθρα

Michael Iatrou m_iatrou at freemail.gr
Thu Oct 7 14:09:52 EEST 2004

When the date was Thursday 07 October 2004 10:12, Apollon Koutlides wrote:

> Η CC-Sharealike είναι πολύ κοντά στο πνεύμα και το γράμμα της FDL,
> ωστόσο δε νομίζω ότι πληροί τις προδιαγραφές μιας "Free License".

Δυστυχώς, έχεις δίκιο.

> Η άποψη μου για την CC-Noncommercial είναι απλά "ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΗ ΑΡΓΚ", καθώς
> είναι εξαιρετικά δύσκολο να καθοριστεί νομικά ΤΙ θεωρείται εμπορικό.

Το ξέρω, αλλά παρόλα αυτά, θα ήταν "άδικο" να μην έχει ο αρθρογράφος το
δικαίωμα να χρησιμοποιήσει ό,τι άδεια θέλει για το πόνημα του.

> Εδώ να παρατηρήσω κάτι ακόμα: Τα Legalese είναι εξαιρετικά κουραστικά
> (σε αντίθεση με τα Klingonese που είμαι σίγουρος ότι όλοι μας μιλάμε
> άπταιστα) αλλά όταν το αυγό φτάνει στον περιώνυμο σφιγκτήρα μυ, είναι
> αναπόφευκτα. "Better safe than sorry" θα έλεγα...

Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, αλλά από την άλλη σκέψου την έκφραση ενός
επίδοξου αρθρογράφου όταν στην ερώτηση με τι license διατίθονται τα άρθρα του
magaz, παίρνει σαν απάντηση αυτό:

 http://www.gnu.org/licenses/fdl.html

Έτσι όπως το βλέπω, ο μόνος τρόπος να χρησιμοποιηθεί η FDL, είναι να γράψω μια
σύντομη περίληψη του license σχετικά με το τι ελευθερίες και δικαιώματα
δίνει.

--
 Michael Iatrou