[Fwd: tux!]

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Thu Sep 30 12:10:52 EEST 2004

On Thursday 30 September 2004 10:11, Apollon Koutlides wrote:
> Σχολιασμός επί των ανωτέρω;

Εγώ θα σχολιάσω το logo :P

1) Του λείπει το αριστερό (όπως το κοιτάμε εμείς) χέρι.

2) Εξακολουθεί να κρατάει τη ρημαδοσημαία με το ράμφος

Το συγκεκριμένο logo κάπου το έχει ξαναπάρει το μάτι μου έγχρωμο (αν δεν
κάνω λάθος νομίζω το είχα δεί στο homepage του Τοπογλίδη).
Είναι πολύ καλύτερο logo από αυτό:
http://www.linux.gr/images/grpenguin_s.png
διότι είναι πιο λεπτομερές, υψηλότερης ανάλυσης και ποιότητας και γιατί
η σημαία δεν είναι flat, αλλά προσδίδει μια 3D αίσθηση σε όλο το logo.

Αν δεν είναι πολύς κόπος, κάποιος να του προσθέσει το χέρι (στην έγχρωμη
version) και να μας το στείλει :) Θέλω να αντικαταστήσω το logo στο
linux.gr με αυτό εδώ :)

Αλλά από εκεί και πέρα, είμαι της άποψης κάποια στιγμή να τον φτιάξει
κάποιος να ΜΗΝ κρατάει τη σημαία με το ράμφος, αλλά να χρησιμοποιεί τα
χέρια του :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?