[Fwd: tux!]

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Sep 30 10:11:14 EEST 2004

> O tux einai etoimos.. have a preview look, for suggestions and the like. =)
> Aurio, to poly me8aurio, 8a etoimasw kai to freedom inside.
>
> --
> Eleni

Δεν ξέρω τι έχει γίνει με το θέμα για τα μπλουζάκια της InfoSystem, καθώς
όσα είχα τάξει στον Γιάννη καθυστέρησαν *δραματικά*, για διάφορους λόγους οι
περισσότεροι από τους οποίους είναι αποκλειστικά δική μου ευθύνη. Τελικά,
αφού πέταξα το μπαλάκι στην αδερφή μου μπας και με ξελασπώσει, έχουμε αυτό το
αποτέλεσμα. Είναι σχεδιασμένο ώστε να τυπωθεί με λευκό μελάνι σε μαύρο ύφασμα,
και το αποτέλεσμα θα φαίνεται ακριβώς όπως στο JPEG, με τις διαφορές φυσικά που
θα προκύψουν λόγω της μεταξοτυπίας ή όποιας τεχνολογίας εκτύπωσης
χρησιμοποιηθεί.

Το αρχικό concept τοποθετεί το Logo στην πλάτη σε μεσαίο μέγεθος, και το
"freedom inside" σλόγκαν μπροστά, μεγάλο. Εφ' όσον το artwork γίνει αποδεκτό
και δεν έχουν γίνει άλλες κινήσεις ή αλλαγή σχεδιασμού για μπλουζάκια κλπ.
πιστεύω ότι μπορώ να αναλάβω να φέρω τυπωμένα μπλουζάκια στην έκθεση εγκαίρως.

Σχολιασμός επί των ανωτέρω;

--
Απόλλων